Hoi!
Ik wil mezelf weer aan het schrijven krijgen en daarvoor heb ik een nieuw verhaal bedacht waar ik aan wil gaan werken. Het moet een romantische komedie worden waarbij ik gewoon lekker met clichés kan schijven als ik dat wil, want die horen nou eenmaal bij het genre.
Ik heb echter nog niet de hele verhaallijn uitgewerkt en dit is waarvoor ik even wat hulp nodig heb. Bij een romcom hoort namelijk eigenlijk dat er op gegeven moment iets mis gaat waardoor de problemen zich opstapelen, waardoor het tegen het einde lijkt alsof het allemaal niet meer goed kan komen, maar dan komt het uiteindelijk toch goed en komen de twee hoofdpersonen bij elkaar en is het allemaal lief en leuk en zo.
Waar ik op het moment moeite mee heb, is bedenken wat er mis zou kunnen gaan, dus ik vroeg me af of jullie me hiermee zouden kunnen helpen met brainstormen, door gewoon wat voorbeelden te noemen van wat er zou kunnen gebeuren. Mijn vraag aan jullie is dus: wat zou er allemaal mis kunnen gaan in een beginnende relatie/wat kan er allemaal in de weg staan voor twee personages in een romantische komedie wat hen tegenhoudt om bij elkaar te komen? Dat mogen voorbeelden uit films en dergelijke zijn en het mag allemaal zo cliché of dramatisch zijn als het maar kan, dat maakt mij allemaal niks uit, zolang ik maar een aantal ideeën krijg waarmee ik iets zou kunnen bedenken dat in mijn verhaal past. (: Ik ben iedereen die iets kan aandragen superdankbaar ^^
"Take my advice; I don't use it anyway."