• En het gaat over m'n vader. Hij moet 1e én 2e Kerstdag werken én Nieuwjaarsdag. (Dit was echt de druppel tho). Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op, vooral omdat ze 2 dagen van te voren zeggen "Ja, je werkt 1e Kerstdag ook nog," wat nergens op slaat en niet eens mag (maar horeca is natuurlijk overal een uitzondering op en nobody cares daar). M'n vader heeft vlak nadat hij begon bij dit werk (augustus) een verstopte hart(slag)ader gehad en is daardoor een tijd out geweest, maar het is gekomen door stress wat dit werk met zich meebrengt. Bij ander werk heeft hij nooit zoveel stress gehad als nu en ik zie hem gewoon aftakelen (en dit laat me bijna janken).

    Ik sta nu gewoon op het punt om allemaal vacatures in te vullen met het cv van m'n vader, want ik trek dit gewoon niet meer en hij ook niet. En m'n broer zei van "Ja is niet zo makkelijk want stel ze bellen hem blabla en dan moet jij samenvatting van het bedrijf geven want anders weet hij niets balblabla". Maar hallo, ik kan dit ook niet langer door laten gaan, want straks gebeurt er weer iets met zijn gezondheid door dit achterlijke imbeciele bedrijf? Idk what to do anymore.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Oooh dat is echt zwaar vervelend! Damn ik weet niet wat ik moet zeggen :c *virtual hug*


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Jemig, dat is niet niks. Sowieso moet jij niets gaan doen! Als het je vader teveel wordt moet hij zelf in gesprek met zijn baas. Helemaal als het door zijn werk komt!
    Wel efkes een knuf. <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Jemig, dat is niet niks. Sowieso moet jij niets gaan doen! Als het je vader teveel wordt moet hij zelf in gesprek met zijn baas. Helemaal als het door zijn werk komt!
    Wel efkes een knuf. <3


    Dit. (flower)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!