• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:31 ]

    Hey, psst, ik zag je foto op insta en ben het hier totáál niet mee eens! Ik vind hem je juist hartstikke leuk staan!

    Ik denk dat je twijfelt omdat je het niet gewend bent. Ik ben ook een aantal keren verandert van kledingstijl en elke keer was het weer een soort uitdaging omdat ik bang was voor de reacties èn omdat ik het zo raar vond staan bij mezelf. Achteraf denk ik; waarom was ik bang voor die reacties? Mensen zullen altijd wel iets hebben om over te klagen/roddelen. Dat doen mensen als ze zelf onzeker zijn (of ze zijn gewoon bot en gemeen... dat kan natuurlijk ook).

    Koop en draag wat jij leuk vindt, luister vooral niet naar anderen en wees wie je wilt zijn - ook al schommelt dat soms, dat maakt niet uit! Je bent nog jong en volop aan het ontdekken wie je wilt zijn. ^^

    Ik heb de trui niet gezien maar het klinkt awesome! Verder ben ik het eens met Krolock. (:


    The truth is out there.

    Ik droeg vroeger ook veel zwart en naar mij zeggen luie kleding. Ik ging over naar rokken en jurken en nu draag ik bijna niks anders. In het begin vond kledingstyle wisselen ook lastig. Eigenlijk ga ik nu het zelfden zeggen als Krolock. Nieuwe stylen hebben vaak even tijd nodig (;

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 12:46 ]


    Shoganai i ne~