• Hallo iedereen.
    Volgens mij is dit de perfecte plaats om mezelf wat te promoten. Ik ben sinds gisteren begonnen aan een story: HIJ.
    Ik heb nog maar 2 hoofdstukken geschreven maar er komen er zeker nog bij! Jullie hoeven mijn story niet mooi te vinden maar ik zou het gewoon tof vinden als je tips voor mij in de reacties wil schrijven. Zo veel te beter als je hem wel mooi vindt, geef dan zeker een abo en kudo! :)
    XOXO ordinaryxgirl

    -> Titel aangepast. Hoofdletters zijn alleen toegestaan op plaatsen waar ze horen volgens de regels van het Standaardnederlands. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    -> Titel aangepast. Hoofdletters zijn alleen toegestaan op plaatsen waar ze horen volgens de regels van het Standaardnederlands. ^^


    De story heet toch 'HIJ' met hoofdletters, zou het dan eigenlijk in de titel ook niet zo moeten zijn?
    (viel me gwn effe op)


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    934 schreef:
    (...)

    De story heet toch 'HIJ' met hoofdletters, zou het dan eigenlijk in de titel ook niet zo moeten zijn?
    (viel me gwn effe op)


    Goh ja, daar valt over te discussiëren natuurlijk. :') Want dat betekent dat als de titel van je story bijvoorbeeld vier woorden bevat in hoofdletters, dat je dan in je topictitel ook alles in hoofdletters zou mogen zetten en dat lijkt me niet de bedoeling. Snap je mijn punt? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.