• arhg sorry voor dit negeer het maar ofzo.
    Maar ik ben alles gewoon even kotsbeu en ik wil het even van me afschrijven.
    Ik hoef geen aandacht ofzo als je dat denkt, ik voel me gewoon echt rot.

    Ja ik heb weer examens en ik kan me totaal niet concentreren ik ben gewoon zo vreselijk boos. Echt het is lang geleden dat ik me nog zo gefrustreerd heb gevoelt ik heb echt even zin om m'n laptop door het raam te gooien.

    Jullie weten nog wel W? die jongen die een half jaar deed alsof ie me leuk vond? Dat kwam voor mij erg hard aan omdat ik het altijd al belangrijk gevonden heb dat mensen het menen als ze zoiets zeggen. Deels door m'n vader want hij heeft nooit echt van me gehouden ik weet niet waarom maar daardoor heb ik ook een soort van muur rond me omdat ik bang ben om weer gekwetst te worden.
    nou ja...het gaat deze keer dus totaal niet over hem maar het heeft er mee te maken.

    Het ging dus weer iets beter met me omdat ik nieuwe vrienden heb, echt geweldige mensen die me weer wat vrolijk maakte. Maar ja toen kwam N erbij. Ik werd vrienden met hem, en na een weekje ofzo stuurde hij een bericht dat hij verliefd is op me. Ik geloofde hem niet, maar ja alles ging verder en we bleven vrienden en hij bleef maar beweren dat hij op mij is ook al z'n vrienden zeggen het. We hadden wel 1 keertje ruzie omdat hij er gek van werd dat ik hem niet geloof, hij noemde me dom en gevoelloos, maar ja dat kwam terug goed. Gisteren ochtend stuurde hij dat hij me geweldig leuk, mooi en grappig vind. En dat dat echt nog voor heel lang zo gaat blijven en dat ik mij niks moet aantrekken van andere mensen. En dat W dom is en gewoon een heel mooie kans laat liggen. En s'avonds vroeg ik of hij zeker niet gewoon op A is en hij zei dat hij echt gewoon op mij is. En nu ineens deze ochtend stuurde hij dat hij iemand heeft en dat ik 'm met rust moet laten. Dat ik hem alleen maar boos maak, en dat ik hem pest en wil dat hij geen vrienden meer heeft en dat hij lonely is. en nog een hele hoop beschuldigingen. En toen blokkeerde hij me.

    Ik weet niet waarom maar ik ben echt zo boos ik ben totaal niet verliefd op hem maar toch... weeral iemand die deed alsof ie me leuk vond, weeral. En idk het is vrij moeilijk om me boos te krijgen maar mij dom en gevoelloos noemen omdat ik moeite heb met mensen te geloven/vertrouwen om iets waar ik niks aan kan doen? daar word ik echt zo kwaad van, ik ga niet voor niks naar een psycholoog enzo. Het klinkt stom he, maar het begint wel kwetsend te worden, echt...iedereen zegt dat ie me leuk vindt en dan ineens is het niet zo. nou ja ik begrijp mezelf niet want ik ben nog altijd op W en ik denk dat het nog heel erg lang gaat duren voordat dat over is. Nou ja...hij heeft mij gekwetst en N eigenlijk niet omdat ik hem niet echt leuk vond maar W schelde me tenminste niet uit, en bij hem was het niet echt zijn doel om me te kwetsen.

    sorry hiervoor...maar ik moest dit even kwijt.
    sorry ook voor schrijffouten.

    Ik wil dat je weet dat je niet de enige bent die dit doorgemaakt (heeft). Het is ook absoluut niet jouw schuld, dat is één. N is gewoon écht een imbeciel, vooral omdat hij doet alsof het allemaal niets is en heel gewoons. Jongens zoals N, die na een week meteen 'ik ben verliefd op je' zeggen moet je 99/100 keer nooit vertrouwen. Binnen een week ken je iemand echt niet helemaal en kan je nooit van iemand houden, max. 'leuk' vinden.Trek alles van N niet persoonlijk aan. N is gewoon een typische puber zo te lezen en is gewoon desperate voor een vriendin.

    W is een typisch twijfelgeval. Op het laatst zeg je dat het W z'n bedoeling niet was om te kwetsen (en nu weet ik het hele verhaal niet van W), maar doen alsof je van iemand houdt gaat niet per ongeluk. Daar zitten veel beslissingen achter en dan weet je dat je de ander kwetst. Ik kan het enige zeggen wat je al weet (en niet makkelijk is), namelijk W vergeten.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik snapte niet alles wat je hier zei, maar ik probeer er het beste van te maken en je advies te geven zo goed en kwaad als het gaat. ^^
    Hmm. Ik weet niet hoe jij je in publieke situaties opstelt, maar als ik het zo lees heb ik het gevoel dat mensen denken dat het makkelijk is to take advantage of you (ik wist niet hoe ik dit in het Nederlands moest zeggen, sorry) en je aan het lijntje te houden omdat je zoveel waarde hecht aan aandacht en validatie van anderen. Ik snap dit heel goed, ik - en velen met mij - hebben dit ook, maar ik denk dat het het beste is om te leren dat jij ook goed bent zonder dat anderen dat tegen jou zeggen. Dat jij leert dat het niet boeit wat jongens van jou denken want je bent toch al super awesome zonder de validatie van hen??? WHO gives a fuck??
    Misschien is het goed om dit een keer bij je psycholoog aan te kaarten als je dat nog niet doet.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.