Menswear schreef:
Ik heb hier een geheel eigen unieke mening over. Want ik denk maar zo, een hetero gaat ook niet naar iedereen toe en zegt "hoi ik ben hetero".
Ik identificeer mezelf niet als gay. Ik val gewoon op de mens en ben verliefd op niemand in het bijzonder. Ik wist dit al heel erg jong maar weet hoe ouder ik word het beter uit te leggen, en heb ook meer ervaring.
Maar ik deel zeg maar iedereen zen mening hierin.
Zo denk ik er persoonlijk ook over.
Ik zou willen dat meer mensen er op die manier naar zouden kijken: labels zijn naar mijn idee een stomme manier om structuur te creëren in de maatschappij, iets waar mensen veel waarde aan lijken te hechten, maar ik absoluut niet. Ik zou me nooit kunnen beperken tot alléén jongens of alléén meisjes. Als ik verliefd word dan ben ik verliefd op een persoon en doet de rest er voor mij niet toe.
Wat je leeftijd betreft, ik denk dat je
nooit te jong bent om te kunnen bepalen hoe jij je voelt. Als jij nu het idee hebt dat je biseksueel bent en je zou dit graag willen benoemen, dan moet je dat vooral doen! En als je er later weer anders over denkt - misschien volgend jaar, misschien volgende maand, misschien volgende week - dan is dat helemaal niet erg en kun je er altijd weer op terugkomen. Seksualiteit is niet iets dat vaststaat en nooit kan veranderen. Jouw gevoel kan op ieder moment anders zijn, maar dat wil niet zeggen dat wat je eerst voelde een "vergissing" was.
The universal language of art.