• Oke een paar jaar geleden heb ik een mp4 speler gekocht voor €119,-. Best prijzig, maar ik heb een paar jaar iedere dag gemiddeld 4 uur ermee naar muziek kunnen luisteren precies zoals ik dat wil. Maar, vandaag is een bepaald knopje stukgegaan waardoor het hele ding eigenlijk waardeloos is. En aangezien hij nu om en nabij 4 jaar oud is, dacht ik dat het wel een goed idee was om dan gewoon dezelfde weer bestellen. Na vier jaar is hij namelijk vast niet meer zo duur.
    En toen werd ik uit de droom geholpen, want PRECIES dezelfde speler (typenummer en al!) is nu €149,-. WAT IS DIT. Is dat omdat mp4 spelers inmiddels antiek zijn? Hoezo is hij 30 euro duurder geworden over een periode van 4 jaar? Dat gaat toch nergens over? D: En ja, dat geld heb ik dus niet, dus nu baaaaal ik ):

    Wat was jullie tegenvaller van de dag? D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh wauw dat zie je ook niet vaak. Nou ik had een nieuwe laptop gekocht en nog geen twee maanden later was hij 50 euro goedkoper. Mijn vorige laptop werd twee jaar lang niet goedkoper, dus daarom had ik deze maar zo snel gekocht. Onderhand durf ik niet te kijken of hij nóg goedkoper is geworden want dan vreet ik mijn schoen op.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat is wel echt raar ja! Super balen ook als je het zo'n fijn ding vind.
    Ik was gisteren jarig, vierde het zaterdag voor familie enzo, alleen m'n ouders, oma en vriend waren er... Vet leuke verjaardag dan. Gelukkig vier ik het vanavond nog met vrienden en daar lijken meer mensen naartoe te komen (:

    Ik ken het, dat is zo rot. :-(
    Ik wilde voor m'n moeder dezelfde dvd-speler bestellen die ik heb, dus ik ga weer naar bol.com, is die nu ipv 20 euro, 50 euro. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wow, dat is raar en vervelend. :/

    Mijn tegenvaller van de dag is de test voor die ik voor een sollicitatie aflegde. Ik wist totaal niet wat ik kon verwachten van die test en het was een soort puzzeltest. :') Normaal ben ik er vrij goed in, maar als er tijd op staat en omdat het wel een tijdje geleden is dat ik zo'n dingen heb gedaan, gaat het toch niet zo vlot. Ik weet dat ik beter kan. Maar goed, ik moet afwachten op de resultaten, misschien zijn ze zo slecht nog niet.


    Ik wil een tuin vol egels

    Dat is echt stom!

    Mijn tegenvaller is (zoals iedere week 2 x) mijn mentor. Hij doet niks aan onze klas en we hebben 40 van de 50 minuten niks gedaan. Alleen maar gekletst, omdat hij de klas niet stil WOU krijgen. Niet "niet stil KON krijgen" nee, hij wilde het niet. Hij mag onze klas niet, doet niks aan de gezelligheid, er wordt gepest, maar dat mogen we allemaal zelf oplossen. Andere docenten zeggen: "Ga maar naar je mentor!"... Maar dan zeggen wij: "We zijn juist naar u/je toegekomen omdat onze mentor niks doet". "oh"

    Ik haat het!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    OH en nu krijg ik ook nog dik 100 euro minder stufi in de maand dus doeeeeeeeeeeei mp4. Huilen, dit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oké, da's wel echt balen. D:
    Vandaag heb ik nog niks ergs meegemaakt, maar gisteren was echt een van de ergere dagen van dit jaar. :c Studentenkaart kwijt gespeeld, bestolen in een zwembad (bye 35 euro en MUTS EN WANTEN - want ja, blijkbaar had mijn dief ook geen kledij bij tegen de kou???) en dan ben ik ook nog mijn badmuts vergeten in dat zwembad. Van een topdag gesproken. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.