Aan de reacties hierboven te zien is het voor een hoop mensen blijkbaar wel duidelijk, maar ik heb net een paar minuten verward naar deze stelling zitten kijken en ik snap nog steeds niet precies wat er nou eigenlijk staat. Identificeren is vaststellen wie iemand is, right? Naam en geboortedatum en dergelijke? Dus... je mag niet vaststellen wie iemand is aan de hand van hun seksuele oriëntatie? Huh? Hoe zou dat überhaupt moeten werken? :'D
Of moet ik dat wat minder opvatten als "je mag niet iemands naam proberen te raden op basis van of ze jongens of meisjes leuk vinden" en meer als "je moet geen vooroordelen hebben over mensen op basis van hun seksuele oriëntatie"? Ik gok dat de meeste mensen het hier op die laatste manier hebben opgevat (en ja, natuurlijk, 101% eens, uiteraard), maar... ik blijf een beetje in de war over de manier waarop dit is geformuleerd, want dat is gewoon echt niet hoe ik die zin lees, sorry.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan