2e poging xd
Naam: vianne ( die naam bestaat ja xd )
leeftijd: 11 dus
foto: http://nd.blog.cz/l/lucy-blog.blog.cz/obrazky/23561960.jpg
klein textje[minimaal 5regels.]: Hallo! (: Ik ben dus Vianne. Het zusje van Jacqueline, die wel lief is. Maar af en toe irriteert ze me ontzettend. Ik hou van dingen met vriendinnen doen. En ik hou absoluut niet van groene dingen Groen is lelijk! Daarom is mijn mooie grote kamer ook grijs met blauw Want van die kleuren hou ik juist wél. Oja, ik heb ook een balkon, en daar staat een verrekijker op. 's Avonds kijk ik graag naar de sterren. Voor ik het vergeet, ik woon in een villa! Echt ontzettend tof. Alleen vind ik sommige mensen die het huis schoonmaken nogal irritant. Want dan komen ze aan mijn spullen, en dat mag niet. Mijn spullen zijn ook écht van mij. Behalve Georg, hij mag mijn spullen wel aanraken. Want Georg is net als een broer voor me Stiekem hou ik meer van hem als van Jacqueline, maar sssst! Ik heb ook een paard, die staat achter de villa. Mijn paard heet Star ( goh hoe voorspellend ) en ze is het liefste paard ooit! Elke dag ga ik wel even op haar rijden. En over die 2 vriendjes van mn zus .. echt wat is zij gemeen! 2 vriendjes zelfs, heeft ze aan 1 niet genoeg ofso Ôo Tom vind ik persoonlijk leuker dan Gustav. Dus ik zou Tom houden ('a) Ofnee! Dump hem, dan ga ik wel met hem x'd 11 en 19 jaar, dat kan toch wel? ;o Maargoed, volgens mij was dit het wel ( : ik ga sterren kijken, doeg!
Thuis situatie: vader, moeder en zus. als die zus nog thuiswoont dan xd
nog meer eisen jacqueline ?x'd
-