Over 6 weken pas? '
Nah, ik ben nu opzich ook al happy. c:
Tis namelijk zo dat ik medicatie slik voor mijn tics. Maar ik heb meer last van de bijwerkingen dan profijt van het medicijn. Dus vanmiddag heb ik gebeld ivm dat ik wil stoppen met de medicatie. En nu is er een plan gemaakt en als alles goed gaat ben ik over 6 weken klaar met de medicatie.
Dan is het vanaf dan kijken of de tics genoeg zijn afgezwakt om zonder medicatie het leven door te gaan. Zo niet, dan ga ik een therapie uitproberen in Zwolle hoogstwaarschijnlijk hoewel ie ook in Groningen zit. meer dan 60% van de mensen met tics die ze daar hebben behandeld zijn erna van alle tics af. Hoewel je er wel altijd aanleg voor zult hebben als je het hebt. Maar het is pokkeduur dus hopelijk kan ik gewoon zonder medicijnen en zonder die therapie het leven door. Maar dat is een kwestie van uitproberen.
Dus als alles goed gaat ben ik over 6 weken medicatievrij! Yaay! Het is wel mogelijk dat ik er door het afbouwen chagrijnig van wordt of toch op de een of andere manier last heb van bijwerkingen of afkickverschijnselen of hoe het ook genoemd werd. Maar dat is dan maar zo.
Waar ben jij happy om? c:
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •