• Of liever gezegd; Zijn Zij verliefd op mij? Ok, waaro nu? Wel dat zal ik je hieroo zeggen.

    Jongen1
    Hij is 18 [Oo] en uhmm was hier een keer omdat de poetsvrouw van mijn vroegere school mijn mama kent en omdat mijn mama haar had uitgenodigd. Zo rond7 uur 's avonds kwam hij ook. Maar dan hé, gaf mijn mama zyn e-mailadres aan mij omdat we zo goed overeenkwamen en omdat we 'hetzelfde' dachten enzoo vandie scheisse. Okik voeg hem toe omdat hy toch waarchynljk toch niets tegen mij zou zeggen enzoo. WRONG! Hy begint tege my te praten en vraagt naar mijn nummer, GSM enzoo. Ok ik geef dat kan geen kwaad toch? But nu BLIJFT hij tege me praten, al ben ik nog maar net op MSN dan begint hij meteen tegen me te praten, constant enzoo. En da vrag ik me af; 'Heeft hy nu een crush op mij? Nee! Ik wil hem niet >,<' Want eigenlijk... hy is erg lelyk en ik vind hem wel tof als gewone vriend maar niet meer!

    Jongen2;
    Hy zit by my op school,, niet dezelfde richting but k heb een vriendin in zyn richting& ze lopen ook altyd samen& zijn goede vrienden enzoo. Nou, altyd als ik its zeg lijkt hij super geintereseerd en by een ander niet. Hy steld erg veel vragen over mij&mijn leven enzoo en altyd als hij iets tgen mij zegt stoot hij zo vriendscappeljk zijn ellenboog tegen mij. En soms heb ik ook het gevoel dat hij blijft kyken naar mij... En hy geeft my soms complimentjes enzoo. Is hij dan verliefd op mij?

    Dankje<3

    Die eerste denk ik wel, de tweede kan best ook wel zo zijn xD


    Let the Night embrace you

    Die eerste zeker wel ja, die tweede kan verliefd zijn of gewoon geïnteresseerd zijn op vriendschappelijke wijze.


    Why don't you break my heart

    weet ik veel, vraag het eens x'D


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    weet ik veel, vraag het eens x'D


    Jaah hoor; 'Heey! Ben je soms verliefd op mij?"
    Neuheeu x]

    gwn op de bek pakken en dan kijken hoe ze reageren^^
    Als ze je van zich afduwen zijn se duss niet verlieft en als ze terugbekken wel ^^
    Maar dan duw jij hem gwn van je af en seg je:
    srry , moest even wat chekken ^^ en dan huppel je weg <3 Weetje hoe slim bed8 van mij xd


    Crack a bottle

    gwn op de bek pakken en dan kijken hoe ze reageren^^
    Als ze je van zich afduwen zijn se duss niet verlieft en als ze terugbekken wel ^^
    Maar dan duw jij hem gwn van je af en seg je:
    srry , moest even wat chekken ^^ en dan huppel je weg <3 Weetje hoe slim bed8 van mij xd


    Jaa heur 8D
    Een snotneus van 12 gaat ff een gast van 18 op ze bek pakken di nog ugly is ook nog oO
    En die andere, ook no thanx x]

    Vraag het hem

    het is heel moeilijk het te zeggen als je de personen niet kent =') -relatie-


    BAM!