Ik kwam net thuis van boodschappen doen en Pokémon spelen met mijn zusje. Ik zet mijn tassen op de bank, leg mijn telefoon op de bank en haal mijn USB kabel uit mijn tas en leg die erbij. Daarna naar de keuken met een van de tassen om de boodschappen eruit te halen. Toen ik terug kwam, was mijn telefoon weg. Ik in mijn tas kijken, zit er niet in. Mijn zusje, die op de bank zit, vraagt of ik onder mijn muts gekeken heb. Dat had ik gedaan (ik had hem afgezet tussen twee tassen uitladen door omdat ik het warm had en op de bank gelegd). Dus ik til mijn muts op, niks. Daarna loop ik naar de andere tas om te kijken of ik hem misschien daarin gestopt had, maar daarin zat hij ook niet. Kom ik terug, ligt hij bovenop mijn muts. Hoe groot is de kans dat mijn zusje en ik hem beide gemist hebben daar? Zeker omdat hij ineens bovenop mijn muts lag.
Mijn zusje kan hem er niet ineens bovenop gelegd hebben, omdat zij in de ene hoek van de bank zit en ik op de andere. De tas lag tegenover de bank, dus ik had het gezien als ze opgestaan was op mijn telefoon daar neer te leggen. Dit was zo weird, lol.
Hebben jullie wel eens spullen die verdwijnen en weer verschijnen?
Your make-up is terrible