• Het is bijna zover. De nieuwe Harry Potter film komt eraan en Pathé gaat de film vertonen op de nacht van 15 op 16 November. Daarom leek het Steve en mij leuk om een topic aan te maken om te kijken welke Quizletters er meegaan naar de premiere! Hij wordt vertoont in Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Breda, Delft, Den Haag, Ede, Eindhoven, Groningen, Haarlem, Helmond, Maastricht, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Zaandam en Zwolle. Omdat niet iedereen bij elkaar in de buurt woont - logisch - leek het mij een goed idee om gewoon te kijken waar iedereen naartoe gaat en dan kunnen diegene misschien samen gaan. Ik ga naar Amersfoort omdat dat het dichts bij mij is, maar jullie moeten even kijken wat het beste uitkomt voor iedereen! (: [De films worden ook op andere tijden vertoont, dus dat kan natuurlijk ook een optie zijn om gewoon de volgende dag te gaan of in die week.]


    Amersfoort
    Amsterdam
    • Lizor
    Steve
    Arnhem
    Breda
    Delft
    Den Haag
    Ede
    Eindhoven
    Groningen
    Haarlem
    Helmond
    Maastricht
    Nijmegen
    Roermond
    HalfBloodPrince
    Rotterdam
    Beetlejuice
    Tilburg
    Utrecht
    JDM
    Zaandam
    Zwolle

    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 11:53 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik kom gewoon naar Amersfoort hoor (:
    Moet die volgende dag wel om kwart voor negen op school zijn, maar dat ga ik allemaal fixen met mezelf x'D

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 9:13 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga naar de eerste voorstelling in de bios hier met mijn vader en misschien ook met mijn zus maar het duurt echt een eeuwigheid voor hij erop staat en de kaartjes gereserveerd kunnen worden *zucht*


    Happy Birthday my Potter!

    Steve schreef:
    Ik kom gewoon naar Amersfoort hoor (:
    Moet die volgende dag wel om kwart voor negen op school zijn, maar dat ga ik allemaal fixen met mezelf x'D

    Ik heb de volgende dag ook gewoon stage haha, maar komt goed. Dan kunnen wij sowieso samen gaan! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga naar Roermond!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ga naar Rotterdam! *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wat gaaf! Ik ga niet, ik kan niet tegen drukte en ik wacht altijd het liefst af tot het wat goedkoper is of tot ik het op dvd/internet kan kijken :x Maar veel plezier voor de mensen die wel gaan!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga misschien naar Utrecht als er mensen meewillen :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JDM schreef:
    Ik ga misschien naar Utrecht als er mensen meewillen :'D

    Utrecht kan voor mij in principe ook (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    JDM schreef:
    Ik ga misschien naar Utrecht als er mensen meewillen :'D


    Het is dat ik geen vervoer terug heb, want anders had ik wel gewild.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Beetlejuice schreef:
    (...)

    Het is dat ik geen vervoer terug heb, want anders had ik wel gewild.

    Ja dat is een beetje lastig, ik kan ook alleen maar als iemand mij even wil dumpen in Hilversum. Of ik ga fietsen?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    In Utrecht is er geen nachtpremiere. Of die is al uitverkocht, maar ik kan het niet vinden op pathe.


    Deep inside, I've never felt alive

    Steve schreef:
    In Utrecht is er geen nachtpremiere. Of die is al uitverkocht, maar ik kan het niet vinden op pathe.

    Owh muh jammer. Dan is Amersfoort alsnog een betere keuze denk ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Maar ik ga met de auto, dus ik kan eventueel mensen op mijn weg ophalen en droppen als we naar Amersfoort gaan. Ik ga namelijk via Utrecht, dus mensen die rond Utrecht en Den Bosch en daartussen wonen kan ik meenemen ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Misschien handig, maar in Nijmegen, Ede, Buitenhof (Den Haag), City (A'dam) issie ook niet ^^

    Oh, grapje. Ik had alleen bij de CineMec gekeken. De Pathé Rembrandt heeft hem wel. Oeps, sorry!
    Het is alleen wel echt superduur om daar te parkeren, omdat het in het centrum is. Ik betaal dan 8 euro. Bij Amersfoort zou dat maar 4 euro of minder zijn...

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 15:57 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Steve schreef:
    Maar ik ga met de auto, dus ik kan eventueel mensen op mijn weg ophalen en droppen als we naar Amersfoort gaan. Ik ga namelijk via Utrecht, dus mensen die rond Utrecht en Den Bosch en daartussen wonen kan ik meenemen ^^

    Ik moet richting Hilversum, dus dan moet ik even checken hoe laat ik nog terug kan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.