• -

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 11:56 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wow, dat is wel echt een kutte situatie. Niet te geloven dat die anderen zomaar de rug naar jou hebben omgedraaid zonder eerst jou verhaal te horen of iets.
    Heel veel sterkte in ieder geval. Ik ben slecht in advies geven, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen, sorry. Maar ik hoop wel echt dat het goed gaat komen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt


    26 - 02 - '16

    Ah gosh dat is wel heel naar! Gewoon klote dat ze zo doen en je alleen laten, ik ken je niet echt, maar ben er zeker van dat je dat echt niet verdient!
    Veel sterkte meis!


    obsessive rage

    Ik snap dat je je nu voelt alsof je alles kwijt bent, maar hoe ongepast het ook mag klinken: ik ben ontzettend blij voor je dat hij uit je leven is. Sommige mensen zijn vergif. Het voelt alsof ze alles kunnen flikken en er nog mee weg komen ook, maar die komt zichzelf nog wel tegen. Sterkte voor nu.


    i put the fun in funeral

    Niemand verdient dit! Hoe gaat het nu?


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Yoosung schreef:


    + Hoe gaat het nu? Ik hoop dat het goed gaat met je.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is echt ontzettend rot om te lezen. Gaat het ondertussen wat beter met je? Mocht je behoefte hebben aan een luisterend oor, dan staan mijn GB&PB altijd voor je open!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Ach, wat naar! Als je ooit weer eens gewoon je verhaal kwijt wil, staan mijn inbox en gastenboek altijd open (:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik begrijp dat je nog iets in hem ziet, maar zoals je hem nu beschrijft, kan je hem echt beter kwijt dan rijk zijn. Hij ging meteen naar zijn ex toen het uit was tussen jullie. Dat zegt wel iets. Ik zeg het niet om je te kwetsen of om je pijn te doen, maar hij is je niet waard.

    Ik hoop dat het beter met je gaat en dat je vriendengroep je niet heeft laten vallen.


    Physics is awesome