• Na een jaar lang uitstellen, heb ik zondag eindelijk mijn boek Hebreeuws besteld! Vandaag is hij dus toegekomen en ik ben echt heel, heel blij! c: Nu kan ik eindelijk beginnen echt te gaan leren. (krul)


    Wat is jullie laatste aankoop? c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oooh tof :-D
    Lijkt me heel moeilijk om te leren, maar dat kan zijn omdat ik totaal geen andere alfabetten kan onthouden :')
    Mijn laatste aankoop was een kilo druiven, waarvoor ik door de gietende regen ben moeten fietsen. Joehoe.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Soldat schreef:
    Oooh tof :-D
    Lijkt me heel moeilijk om te leren, maar dat kan zijn omdat ik totaal geen andere alfabetten kan onthouden :')
    Mijn laatste aankoop was een kilo druiven, waarvoor ik door de gietende regen ben moeten fietsen. Joehoe.


    Het is ook heel moeilijk als je ermee begint, nieuwe alfabetten, maar dat went wel. Het rechts-links lezen went na een tijd ook wel. ^^
    En aahw, ik hoop dat ze gesmaakt hebben!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nice. Leer je het helemaal zelf? :)
    Ik ben vandaag naar de supermarkt geweest en, naast dat ik boodschappen heb gedaan, heb ik voor mezelf marsepein gekocht. :Y)


    Ik wil een tuin vol egels

    Mijn laatste aankoop was een nieuw horloge D: Daar ben ik heel blij mee. En daarvoor kocht ik de boeken Zweeds! Vanavond heb ik mijn tweede les, dus ik snap heel goed hoe excited je kan zijn om een nieuwe taal te gaan leren :D

    Oh zo tof! ;D
    Mijn laatste aankoop was Bioshock Collection Remastered op ps4. Ik woon op mezelf en de ps3 staat bij mijn broertje, dus ik heb heel lang niet kunnen spelen en nu heb ik hem aan mezelf cadeau gedaan. :3


    Caution first, always.

    Oh, leuk. Het lijkt mij ook wel moeilijk om het op jezelf te leren, maar veel succes. ^^

    Mijn laatste aankopen waren boodschappen om te kunnen koken.


    Take me to wonderland

    Tof! Mijn laatste aankopen zijn twee posters. Ik heb sinds mijn kinderjaren niets meer aan de muur hangen, dus ik ben erg benieuwd!^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!