• Maak kennis met onze nieuwe albino cavia: Bubbel! De vorige eigenaars hebben hem deze naam gegeven. Hij is anderhalf jaar oud. :3 Als je hem aait, dan spint hij.

    Hij is nog wat bang, wat normaal is, maar met een appel kon ik hem naar buiten lokken, ghehe.




    Wat vinden jullie van albino knaagdieren?
    Een vriend van me zei dat hij de rode ogen wel creepy vindt, maar toen hij de foto's zag, vond ie het goed meevallen. :')

    Zou je liever een konijn of cavia willen?

    37.5% (9 stemmen)
     
    Konijn

    62.5% (15 stemmen)
     
    Cavia


    Ik wil een tuin vol egels

    Ahw, wat een cutie. Ik vind albino dieren geweldig om één of andere reden. ^^ Ik heb ooit een albino konijn gehad, dus ik ga ook voor een konijn stemmen. (:


    Take me to wonderland

    Schattig! Ik heb zelf konijnen en cavia's gehad, en hoewel ik konijnen vaak schattiger vind, zijn cavia's wat actiever en reageren ze meer. Dus ik zou wel weer een cavia willen. ^^

    Wat een popje! Ik heb konijnen en cavia's gehad en mijn oppaskindjes hadden ook cavia's, maar ik vind konijnen toch leuker. Wat rustiger en knuffelbaarder en aanhankelijker dan cavia's.
    Maar dit is toch wel echt een schatje hoor (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Al de zoveelste keer. Hij is zo schattig! :3 Kijk dat snoetje dan. <3 Het maakt mij niet uit of ik een cavia heb of een konijn. Ze zijn allebei schattig. Maar voor nu haal ik mijn moeder over voor een hond. :')


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik vind hem echt een schatje.c= Ik weet zelf niet precies wat ik liever zou hebben, maar ik ben allergisch voor konijnen....dus ja.='D Wil graag een pupper.<333


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat een schatje^^ Dit is echt gewoon te veel schattigheid voor woorden (:
    Ik vind albinodieren over het algemeen wel heel erg stoer c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik zag hem al op Facebook voorbij komen. Maar wat een schatje c:
    Ik ga trouwens voor team konijnen :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb betere ervaring met cavia's dan konijnen, dus heb ik die net iets liever, haha. Mijn oom had een cavia die heel tam was en die kon je buiten op het gras laten eten terwijl je hem aaide. Mijn konijn van vroeger was ook heel tam, maar deed er alles aan om weg te lopen als die de kans ertoe had. :') Op het gras vrij laten eten ging dan helaas niet.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ah zo lief! Ik vind die geluiden die ze maken altijd zo schattig. Ik heb zelf al eens een konijn gehad toen ik klein was, maar die had niet bepaald een vriendelijk karakter, dus dan zou ik voor een cavia gaan. :')


    Caution first, always.

    EEN CAVIA. JA. (bloos) Wat een schatje, ahhh.

    Het maakt mij eigenlijk nooit veel uit welke kleur mijn huisdieren hebben, dus ik zou niet bewust voor een albino kiezen, maar het zou ook geen groot bezwaar zijn. Maar yay, een cavia, daar zou ik wel heel bewust voor kiezen, haha. Wat een fantastische naam ook, trouwens. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb diehard fascinatie voor albino dieren ^^

    Ik ben wel meer into konijnen, maar dat komt door dit fantastische verhaal:
    Een cavia van een vriend zat bij mijn broer op schoot, en ineens zei hij "is wel warm". Bleek dat de cavia geplast had hahaha.

    En ik had een konijntje dus ja...

    Ik wou dat hij zelf de lieve commentaren hier kon lezen. (bloos)


    Ik wil een tuin vol egels

    Awh zo schattig :3! Echt leuke beestjes!

    Ik heb liever een cavia, maar ik heb vroeger ook een cavia gehad. Zij was juist het tegenovergestelde van een albino : compleet zwart c:!


    Seasons will change, but I shall remain

    Wat een cutie!


    16 - 09 - '17

    Wij hebben een cavia :3 Ook een albino genaamd - heel origineel, like always - Witje


    in love with the fictional characters, I'm sorry