• Denk ik. In mijn vorig naamsveranderingtopic deelde ik mee dat ik nog steeds niet de username gevonden heb die ik écht bij me vind passen. Vandaag geloof ik hem gevonden te hebben. Daar ik Ahavah persoonlijk een mooier woord vind dat Firgun kan die zeker nog eens terug komen, maar ik geloof niet dat ik nu nog veel van username ga switchen.
    De betekenis van het woord Firgun staat op de prent hieronder. Het is iets waar ik veel belang aan hecht - het is iets waar ik absoluut naartoe wil streven en iets dat ik een permanent aanwezige karaktereigenschap wil maken. I luv it.



    Hoe was jullie dag? c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mooi hoor. Klinkt erg chique.

    Mijn dag was ronduit GEWELDIG. Ik heb vandaag de hele dag met mijn vriend rondgehangen en gewandeld en ijsjes gegeten en gepraat. Volgend weekend zijn we drie maanden samen en dat gaan we vieren! Met... chocoladerepen. (cat) En een etentje natuurlijk.


    oi, suzy

    Erg mooie betekenis. (bloos)

    Mijn dag was een beetje meh, eigenlijk, maar het had erger gekund, dus al met al wel oké. Gisteren vond mijn vader wat puppyfoto's van onze veertienjarige hond en ik begin nog steeds een beetje te piepen als ik er weer naar kijk, dus dat was wel erg goed. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het altijd zo leuk dat jouw usernames zoveel betekenis achter zich dragen. Ook deze is weer heel mooi!

    Hihi, mijn dag was heel gaaf! Ik heb bij Laleah gelogeerd, samen met Tracker, en vanmiddag de laatste endjes van de vertrouwenspersonen afgemaakt en de tweede ronde laten beginnen :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Rhabditophora schreef:
    Mooi hoor. Klinkt erg chique.

    Mijn dag was ronduit GEWELDIG. Ik heb vandaag de hele dag met mijn vriend rondgehangen en gewandeld en ijsjes gegeten en gepraat. Volgend weekend zijn we drie maanden samen en dat gaan we vieren! Met... chocoladerepen. (cat) En een etentje natuurlijk.


    Dankje! Geweldig voor je dat je zo'n fijne dag gehad hebt! c: Ik hoop dat dit weekend ook fijn wordt!

    Square schreef:
    Erg mooie betekenis. (bloos)

    Mijn dag was een beetje meh, eigenlijk, maar het had erger gekund, dus al met al wel oké. Gisteren vond mijn vader wat puppyfoto's van onze veertienjarige hond en ik begin nog steeds een beetje te piepen als ik er weer naar kijk, dus dat was wel erg goed. ^^


    Puppyfoto's zijn gewoon het wondermiddeltje als het even kut gaat, haha. Ik hoop dat het onderhand beter gaat? :c Maar bedankt!

    Gilderoy schreef:
    Ik vind het altijd zo leuk dat jouw usernames zoveel betekenis achter zich dragen. Ook deze is weer heel mooi!

    Hihi, mijn dag was heel gaaf! Ik heb bij Laleah gelogeerd, samen met Tracker, en vanmiddag de laatste endjes van de vertrouwenspersonen afgemaakt en de tweede ronde laten beginnen :Y)


    Awh, dankjewel! Dat probeer ik ook te doen, dus het doet goed te weten dat anderen het ook leuk vinden. c: Meetings zijn altijd super gezellig, dus ik kan best geloven dat je een goede dag gehad hebt. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Maar goed dat je profielfoto niet zo vaak verandert, anders zou ik je al helemaal niet meer herkennen (; maar wat een mooie username!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mooie betekenis. ^^

    Wij zijn vandaag een nieuw diertje gaan halen (wat voor een, daar zal je morgen een topic over vinden :Y)). Dus ik ben blij. :3


    Ik wil een tuin vol egels