Hallo mensen, zoals jullie misschien nog niet wisten, is dat ik te maken had met een schroft, die vroeger mijn vriend was. En daarmee bedoel ik een vriendschappelijke vriend, maar het schijnt dat het nooit een echte vriendschap was geweest.
Toen ik problemen met iemand had deed hij alsof het hem helemaal niet boeit. Hij vindt mijn interesses stom, en had een keer gezegd dat het hem niet boeit. Hij zei dat hij facebbook had verwijderd, maar hij had me gewoon op Facebook geblokkeerd.
Ik had verder ook nog gehoord van iemand, dat hij iets heeft met een meisje, die ik totaal niet kan uitstaan. Ik heb er geen problemen mee met de relatie, maar nu doet hij echt heel vals tegen mij.
Toen ik een keer een soort van een conflict met haar had, ging hij met onze probleem mee bemoeien. Hij zei van: 'Luister het was 2 jaar geleden dat ze hoi zei. Je doet verder niks dan het erger te maken. Je bent helemaal niks dan een zielige clown, dat hoopt dat mensen een fuck om jouw boeit.'
Hij zei verder ook van: ''Volgens mij ben je gewoon te autistisch dat je niet eens begrijpt over de verleden en haar probleem.' Dat zei hij, terwijl hij een vorm van autisme heeft. (Hij heeft asperge) Hij zei verder nog van: 'Ik zorg er echt voor dat jij in een rolstoel beland, ik ga je zoeken, en ik zorg er voor dat jij voor de rest van jouw autistische leven in een rolstoel beland. Ik ga jouw ruggenmerg breken.'
Hij gaf me verder ook nog te schuld, dat ik haar depressief heb gemaakt, terwijl zijn vriendin zei dat de depressie niet door mij kwam.
Hij zei ook letterlijk van: 'Ik heb in jouw klas gezeten, ik had je wel voor 1 cent aan iemand verkocht. Ik geef niet om jou, echt nooit. En ik zal ook nooit om jou geven.'
Natuurlijk ben ik niet van plan voor tips, om weer vrienden te worden met hem. Ik wil alleen even mijn ei kwijt. Reageer A.U.B wat jezelf vind, want ik het lijk alsof steeds meer jongens niks anders doen dan mij iedere keer kwetsen.
[ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 16:05 ]
All magic come with a price