Ok, ik val meteen met de deur in huis!
Morgen moet ik dus op sollicitatie gaan in Mechelen, wat dus maakt dat ik met het openbaar vervoer moet reizen. Ik zou ongeveer 1 uur en 20 minuutjes onderweg zijn en zal moeten overstappen van een bus op de trein. Er is echter maar 1 klein probleempje. Ik ben nog nooit op een trein gestapt. De enige trein die ik heb genomen was de trein naar Londen, dus ik denk niet dat dit hetzelfde is want dit was onder begeleiding.
Ik heb de kunst van het verloren lopen erg goed onder de knie, dus ik heb dan ook het gevoel dat het morgen een rampzalige dag zal zijn! Kan iemand me soms handige tips geven voor op de trein? Ik weet niet eens of je ergens op moet drukken of niet als je afstapt. Het enige dat ik weet is dat ik morgen om 9u09 een trein heb op perron 21 in Antwerpen Centraal en vanaf daar ga ik hoogstwaarschijnlijk helemaal de mist in. Als ik überhaupt dat perron al kan vinden. :'D
Daarom mijn vraag, zijn er mensen die regelmatig met de trein gaan. Zoja, op wat moet ik dan letten? Ik heb mijn tickets van de heen en terugreis al. Alleen weet ik niet wanneer en waar ik een trein terug naar Antwerpen heb. Maar ik geloof wel dat ik dat ter plekke nog kan uitdokteren. Toch?
Om dit topic nog een beetje nuttig te houden. Hebben jullie soms leuke of rampzalige ervaringen gehad met het openbaar vervoer?
Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.