• Het was gisterenavond lang en we werden al twee dagen geteisterd door langpootmuggen, paardenmuggen voor de vrienden. Met ons goed hart gunden zowel mijn pa als ik hen een relatief vredig, niet geplet bestaan voor twee dagen lang. Tot ze vol in de aanval gingen. Abon, ik zit dus rustig in mijn kamer als mijn pa zo hard op mijn deur klopt dat ik me afvraag hoe het komt dat-ie er nog staat. Ik elk geval, hij vraagt mijn vliegenmepper en vanuit mijn kamer hoor ik hem een paar keer meppen in de badkamer. Bij de laatste mep was het echter opeens heel wat harder. Het was tenminste wel raak. En dat is ook het enige positieve dat ik over de zaak kan zeggen.
    Naast het feit dat de mug uitéén gespat is, zijn er nog een paar dingen uiteen gespat. Mijn prachtige vliegenmepper én het plafond missen nu een deel. En voor een keer is het niet mijn schuld. Dus als ik jullie één advies mag geven: let op voor je een paardenmug doodmept. :Y)

    Wanneer hebben jullie voor het laatst wat kapot gekregen? (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn telefoon is het eerste wat in mij opkomt. Ik heb het ding twee keer in vier maanden zo vaak laten vallen dat het niet meer functioneerde :')


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Misschien hoopte je vader dat het als een soort generale preventie werkt, want ik kan me voorstellen dat het enigszins afschrikkend is voor andere muggen. (krul) Ik molde vandaag nog een magneet. Ik wilde er wat lijsten mee aan de muur hangen, maar blijkbaar waren die te zwaar voor de arme magneet, want hij viel op de grond en klapte uiteen.


    She's imperfect but she tries

    Ik jammer genoeg daarnet een van mijn beeldjes van de Swarovskiplank uit m'n beeldjeskast en ik ben half in shock.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ach, de mug is alleszins de pijp uit. Dat zij jullie plafond op een gruwelijke manier mee de dood introk, is uiteindelijk maar een bijzaak :'D

    Goh, bij mij is het verrassend lang geleden dat ik nog wat kapot heb gekregen, want ik kom zo meteen niet op iets. (Niet dat het eigenlijk wat zegt, aangezien ik het geheugen heb van een goudvis)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 19:54 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys