• De serie dan, hoewel het dier ook mooi is en daarnaast is het ook mijn sterrenbeeld. In ieder geval, Veronica zendt het nu uit op zondag (drie afleveringen) en toen ben ik het tegen gekomen. Geen idee welk seizoen, ik denk 2, maar het kan ook seizoen 1 zijn.

    Kortom, ik zag via de zoekfunctie dat er nog geen topic over deze serie was dus vandaar,

    Want eigenlijk ben ik wel benieuwd wie er ook kijkt en waar je dan bent qua kijken.


    Physics is awesome

    Hij staat nog steeds op mijn 'tv serie ik ik nog wil kijken' lijstje nadat ik een aflevering meekeek met mijn moeder.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik kijk het! En het is inderdaad seizoen twee (:


    chaos makes the muse

    Clique schreef:
    Hij staat nog steeds op mijn 'tv serie ik ik nog wil kijken' lijstje nadat ik een aflevering meekeek met mijn moeder.


    Dan hoop ik dat je binnenkort tijd hebt om hem te kijken. Ga je dan samen met je moeder kijken? Of heeft zij hem al helemaal gezien?[/color


    Physics is awesome

    @Douceur

    Yeah! Goed om te weten. Ik twijfel of ik dan ook seizoen 1 zal kijken, maar mij kennende zal ik dat wel gaan doen. Hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk in totaal of wordt de serie nog steeds gemaakt?

    [ bericht aangepast op 1 sep 2016 - 15:31 ]


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Douceur

    Yeah! Goed om te weten. Ik twijfel of ik dan ook seizoen 1 zal kijken, maar mij kennende zal ik dat wel gaan doen. Hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk in totaal of wordt de serie nog steeds gemaakt?


    Volgens mij zijn er twee en is wat er nu op tv is het nieuwste, ik denk dat de serie nog wel gemaakt wordt. Dat staat vast ook wel op wikipedia (:


    chaos makes the muse

    Ja, er staat nu op wikipedia dat er twee seizoenen zijn. Maar ik heb even google geraadpleegd en volgens google komt het derde seizoen in de herfst op tv. Dat zal dan in Amerika zijn (aangezien het bericht in het Engels was) en dan duurt het wel even voordat het weer bij ons op tv is.


    Physics is awesome

    Ja, maar op het tweede moesten we ook lang wachten, want een was eind 2014/begin 2015.. is wel jammer (,:


    chaos makes the muse

    Misschien kan je hem online kijken? Ik heb het wel eens gedaan. Maar dat kwam omdat de Nederlandse zender die hem uitzond na drie afleveringen van het tweede seizoen besloot het niet meer uit te zenden en het niet in Nederland wordt uitgezonden.


    Physics is awesome

    Ohw.. dat zou ik niet weten, ik kijk eigenlijk nooit iets online.


    chaos makes the muse

    O, dat kan natuurlijk ook. Heb je seizoen 1 al gezien?


    Physics is awesome

    Ja, die heb ik ook gewoon op tv gezien (:


    chaos makes the muse

    Wanneer was die dan op tv?

    [ bericht aangepast op 2 sep 2016 - 16:56 ]


    Physics is awesome

    Uhm.. eind 2014 begin 2015.


    chaos makes the muse

    Heb je gisteren gekeken?


    Physics is awesome

    Nope.. ik heb het opgenomen, ik denk dat ik het vanavond ga kijken.


    chaos makes the muse