• Ten eerste weet ik niet of dit bericht in dit forum hoort, maar dat hoor ik dan graag.

    Ik ga een Teen Wolf fanfictie beginnen, maar ik heb er nog nooit eentje gelezen. In de fanficties van bijvoorbeeld One Direction worden ze meestal verliefd op een van de bandleden, maar hoe zit dat met teen wolf? Ik weet niet of er iemand hier een fanfictie van Teen Wolf gelezen heeft, maar dat hoor ik dan graag.
    Wat mijn vraag is, is waar ze over gaan. Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen :)

    Ben te lui om zelf al die fanficties te lezen en er schijnen er ook heel weinig te zijn in het Nederlands.


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth

    Een fanfic hoeft niet meteen verliefd te zijn, meestal is het gewoon dat je een verhaal bedenkt dat in die wereld met die karakters kan gebeuren, soms bedenk je er zelf één bij of zo, maar fanfictions over bandjes lijken eigenlijk niet zo op andere, omdat een band geen verhaallijn heeft zeg maar, haha


    obsessive rage

    Een fanfic is gewoon een verhaal over de personage(s) waar je fan van bent. Het kan over van alles gaan, en het hoeft niet altijd verliefd te zijn. Het is net als een normaal verhaal maar dan met jou favoriete personages.

    Ik heb er een paar, maar daarin worden voornamelijk personages verliefd op elkaar, haha. In dit geval Stiles en Derek. (nerd)

    Maar zoals de mensen hierboven zeggen, een fanfic hoeft niet een bepaald patroon te volgen. Het enige wat fanfic echt fanfic maakt, is dat het over de personages gaat die in het originele verhaal voorkomen. Verder kun je ze laten doen wat je wilt, en als jij graag een nieuw persoon wilt toevoegen aan de wereld en die persoon Scott McCall wilt laten daten, kan dat, maar niets hoeft. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan