En dan heb ik het niet over geesten of dat soort dingen, want die kunnen best bestaan, als jij daarin gelooft. Kijk maar naar de documentaire serie Doctor Who. (ja, dat was een grapje.)
Nee, mijn vraag gaat over dingen als een soulmate. Geloven jullie dat soulmates of karma of dat soort dingen bestaan? En voorgevoelens, van vandaag gaat een speciale dag worden. Gelijk onderbuik gevoelens eigenlijk.
Het gaat er eigenlijk om wat er zondagavond gebeurt is (het topic voor wie nieuwsgierig is), en het houdt mij nog steeds bezig. Het was namelijk niet zo maar "een vreemde op de trein die aardig was", maar ik had ergens zo'n gevoel dat het iets meer was. En ook heb ik steeds zo'n onderbuik gevoel dat ik hem nog eens ga ontmoeten. Dus, uiteraard ben ik gaan googlen op vanalles. Maar ik zit nu een beetje in een spagaat. Aan de ene kant heb ik het gevoel alsof ik mijn gevoelens/herinneren aan het overdrijven ben, maar van de andere kant heb ik toch zoiets dat het iets heel speciaals was. En van de ene kant lijkt dat alles wat op het internet geschreven staat logisch en waar, maar van de andere kant zijn het "onzichtbare krachten" en dus niet wetenschappelijk bewezen, en weet ik niet of het moet aannemen of er van uit moet gaan.
Dus, jullie mening/standpunt? Oh, en jullie hulp om mijn gedachten hiervan af te zetten en er niet meer over te fantaseren of na te denken en gewoon te laten studeren aaaargh? Er zijn zoveel onbeantwoorde vragen, en ik kan niet tegen onbeantwoorde vragen.
[ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 13:08 ]
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt