Ik heb net weer n relatie met ex.
Het was toen niet uitgegaan vanwege meisjes maar iets anders dus nu wilde we t weer proberen.
Nu heeftir nog toen t uit was wel een meisje leren kennen via hotornot. S noem k der.
Nu hebben ze nog wel vriendschappelijk contact op app... prima prima... ( ze wilde wel.n x gaan drinken maar kheb gezegd dat k dat tever vond gaan dus dat doetie niet zegt hij)
Maar soms zag ik zon kus smiley. Dus heb gezegd dak da onprettig vind. Hy zou dat niet meer sturen dus.
Ik mag t gewoon lezen maar gister keek k dus weer..
Zag ik dat zij had gezegd:
Goeie morgen schatje van me *hartje kusje smiley*
En hy dan: goedemorgen lieverd *kusjesmiley*
En nog kleine dingetjes.
Ik lig in bedje.. *aapsmiley*
Maar hy appte ook: ik ga niet vreemd eh *aapsmileyh en beetje soort van bloossmiley*
Hy ziet dit niet als flirten...
Verder geen geflirt maar ik vond dit al tever gaan.. ben toen wel huilend weg gelopen.
Hy vind dat ik overdrijf. Toen k thuis kwam dikke ruzie...
Maar als hy n keus moes.maken wiltie geen keus maken...
En hy vind datie genoeg laat zien mu te kieze.. omdatie by my is en van me houd en blablabla hy vind dak me veelte druk maak...
Maar dat zij dat stuur is tg sws niet oke?
Hy zal deze week appen dat ze nie meer zo moe flirten en volgendr week magk t bewijs lezen...
Maarja dan zitk mezelf al gek te maken: ja wie weet apptie t wel dat ze mee.mort spelen en verwijderd hy die stukjes app wel?
K zit mezelf gek te maken ... en k weet datie nooit is vreemd gegaan maar nu met haar? K weet nie wa ze probeerd.... ik mag dr niet.
Ben van plan haar n fb bericht te sturen als weer zoiets krijg te lezen..
Advies please?
[ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 12:25 ]
I just come to read