Een tijdje terug had ik al een topic geopend dat ik een ukulele wilde kopen, maar ik had dat toen niet gedaan, want eeuwig twijfels. Nu ben ik er weer over aan het denken, en ik heb mijn oog laten vallen op deze ukulele van de wehkamp. Hij is twintig euro.
En voordat jullie gaan "mopperen" of reageren dat goedkope ukuleles slecht zijn etc, wil ik even dit meegeven: ik heb nog nooit ukulele gespeeld en ik ga het mezelf dus aanleren, en sure, als over een jaar blijkt dat ukulele spelen mijn leven en mijn roeping is, dan wil ik wel wat meer geld investeren in zo'n instrument, maar voor nu wil ik een goedkoop "prulletje" waar je toch al iets mee kunt.
Mijn doel is dus eigenlijk op kot een beetje te pingelen. Want daar heb ik eigenlijk geen hobbies. Thuis speel ik graag cello (maar die ga ik niet mee nemen naar Leuven, want joehoe, een cello is ontzettend duur) en piano (uhm, die past niet eens in mijn kamer en een keyboard is super duur), en ik zing graag (juist, maar het zijn super dunnen muren, dus ik wil het mijn buren niet aandoen, lol).
Dus bij deze zijn mijn vragen: is deze ukulele goed om mee te beginnen? En zal ik deze kopen, of niet, want ik twijfel er nog een beetje over. Het is zomaar een sprong in het diepe en iets nieuws, en daar ben ik altijd super huiverig voor, dus ik twijfel super hard.
Edit; oepsiepoepsie, het is een super lang verhaal geworden. Sorry!
[ bericht aangepast op 8 aug 2016 - 10:58 ]
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt