• Ik wil een tank top van Twenty One Pilots bestellen bij Large. En een paar weken geleden heb ik een Game of Thrones shirt besteld in maat L die ik anders ook normaal heb. Maar jammer genoeg zat die te strak en viel die klein uit dus heb ik nu een XL.
    Nu twijfel ik of die tank top ook klein uit zal vallen? En er staan helaas geen reviews onder dus vraag ik me af of hier nog Q peepz zitten die vaker bij Large hebben besteld.

    Zo ja; Bestellen jullie dan een maat groter?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Large valt volgens mij over het algemeen klein. Ik ben echt de meest petite persoon ooit (dunne armpjes, A-cup, klein) en een S is daar krap voor mij.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Large valt wat kleiner uit (niet alle merken die ze verkopen). Ik heb zelf normaal een kleine XS, maar ik heb daar meestal een S. Bandshirts vallen bijna altijd kleiner uit, dus ik zou voor een XL gaan.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 23:37 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Large valt wat kleiner uit (niet alle merken die ze verkopen). Ik heb zelf normaal een kleine XS, maar ik heb daar meestal een S. Bandshirts vallen bijna altijd kleiner uit, dus ik zou voor een XL gaan.


    Ja daar zat ik ook al aan te denken, maar wou het zeker weten. Thanks though! ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Volgens mij vallen tank tops echt klein. Ik heb altijd S, soms M qua shirts en mijn maat L Independence Day tank top van Large is precies goed voor mij. Kleiner zou hij echt niet moeten vallen zeg maar.


    Caution first, always.

    Ilya schreef:
    Volgens mij vallen tank tops echt klein. Ik heb altijd S, soms M qua shirts en mijn maat L Independence Day tank top van Large is precies goed voor mij. Kleiner zou hij echt niet moeten vallen zeg maar.


    Pff dan ga ik toch maar voor een XL. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aegon schreef:
    (...)

    Pff dan ga ik toch maar voor een XL. c:

    Dat lijkt me inderdaad de beste keus. ^^


    Caution first, always.

    Ik zou de XL kopen. Wat ik ervan lees valt bijna alles kleiner (zo ook mijn schoenen, het enige wat ik daar ooit besteld heb). Als het te groot is kan je hem altijd nog ruilen. (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je kan het ook aan Large zelf vragen, je krijgt altijd antwoord van ze.

    Ilya schreef:
    Volgens mij vallen tank tops echt klein. Ik heb altijd S, soms M qua shirts en mijn maat L Independence Day tank top van Large is precies goed voor mij. Kleiner zou hij echt niet moeten vallen zeg maar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aegon schreef:
    (...)

    Pff dan ga ik toch maar voor een XL. c:


    Zou ik ook doen, zo is een iets te groot shirt altijd minder erg dan iets wat veel te strak zit.


    wat was dit ookalweer