Daarnet freakte ik helemaal, omdat ik een melding kreeg van een lezer dat er in plaats van een hoofdstuk, aan 5000 woorden kladtekst stond, in plaats van het hoofdstuk zelf. Ik weet haast zeker dat toen ik dat hoofdstuk activeerde dat nog niet het geval was, omdat ik daar altijd doodsbang voor ben, omdat ik er dingen zou kunnen inzetten die de lezers niet mogen weten. Ik check het altijd 3 keer daarop, ook heb ik toen meerdere reacties ontvangen en die waren zoals anders, er was niets aan de hand, dat was eind mei (De lezer die het nu meldde las nu bij). Ik denk dat het sinds 2 weken geleden moet zijn. Ik heb mijn hoofdstukken toen bijgewerkt omdat ik foto's wilde toevoegen eraan. Komt dit doordat ik die foto's misschien via een ander browser ingevoerd heb? En dat in dat andere browser nog de oude tekst nog in de herwerkversie moest staan (door automatisch opslaan)? Maar waarom kan ik in mijn andere browser dan niet meer aan de de niet - kladversie van dat hoofdstuk als ik het tekstvenster open? Is er trouwens een manier waarop ik dat hoofdstuk nog terug kan vinden?
[ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 16:51 ]
Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.