• Een paar baksels gemaakt!

Lieke (Villainess) en ik zijn vandaag aan het bakken gegaan, omdat dit echt een binnendag is vanwege het weer.

We hebben een herfstkoek met walnoten, hazelnoten en pistache noten gemaakt en de pralineschuimpjes zitten nog in de oven.

Dat willen we even met jullie delen :3

Wat hebben jullie vandaag gedaan?

Groetjes, Lieke en Emma

[ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 16:36 ]

Dat ziet er echt super lekker uit! Ik heb mijn voet getraind door wat danspasjes te proberen en werk aan mijn stories. Ik ga denk ook nog wat dingen doen aan mijn cosplay c: (moet wel duct tape halen morgen heb ik gemerkt)

Happy Birthday my Potter!

Ik heb sudoku's gemaakt, geschreven en om exact dezelfde reden een rijsttaart gemaakt. Hij mag binnen tien minuten uit de oven. :'D

The soul needs autumn.

ah, super gezellig, ziet er ook lekker uit. eetsmakelijk leukerds! (:

Och wat heerlijk!

26 - 02 - '16

Me wanna!:9~

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Oeehh, wat lekker!! Eet smakelijk ^^

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

We zijn er zojuist achter gekomen zat we vergeten zijn om de suiker aan de schuimpjes toe te voegen, whoops. Helaas zijn die nu te broos om op te pakken, laat staan te eten. Maar de herfstkoek met noten was gelukkig wel super goed gelukt!

Villainess schreef:
    We zijn er zojuist achter gekomen zat we vergeten zijn om de suiker aan de schuimpjes toe te voegen, whoops. Helaas zijn die nu te broos om op te pakken, laat staan te eten. Maar de herfstkoek met noten was gelukkig wel super goed gelukt!

Ach, het kan erger haha. In Hongarije wilde ik heel wat jaren geleden een pudding maken. De suiker- en zoutzakken leken echter heel veel op elkaar en dat Hongaarse kon ik niet lezen. Achteraf was de pudding niet te eten, want ik had per ongeluk zout erin gedaan in plaats van suiker D:

26 - 02 - '16

Awh wat leuk! Nog heel veel plezier en eet smakelijk.

One Who Travels A Higher Path.

Ooohh, dat ziet er zo lekker uit! Eet smakelijk! :9~

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Dat ziet er zo smakelijk uit. :9~

Ik heb niet zo veel gedaan, tot 2uur uitgeslapen oeps en verder wat achter de laptop gezeten en met de hond uit geweest c:

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Dat zier er lekker uit, eetsmakelijk! Ik ben vandaag even naar de winkels geweest om makeup te kopen, mijn contract in orde gemaakt van de Jumbo en tot slot even met mams op een terrasje gezeten. Het weer was om te huilen maar de warme chocolademelk met slagroom en de appeltaart hebben het zeker helemaal goed gemaakt! :Y)

But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

Erlebnis schreef:
    Och wat heerlijk!

Ik was vandaag naar Groningen te winkelen. Mijn zus woont daar, dus het was super leuk haar te zien. Het weer viel uiteindelijk wel mee. ^^

Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

Oeh, ziet er lekker uit! Ik ben vandaag boodschappen gaan doen met mijn moeder en verder heb ik niet zo veel gedaan.

16 - 09 - '17

Ziet er goed uit!

"Ignite, my love. Ignite."