Ik had iets meer dan een maand geleden (16/6/2016) twee items besteld bij Jeffree Star Cosmetics, maar heb nog niks ontvangen. Ik heb eerder bij hun besteld en had mijn pakketje binnen 5 dagen, en ook geen problemen mee gehad. Mijn vriendin had tegelijk met mij dezelfde liquid lipsticks besteld, en zij heeft die van haar al dik een maand binnen. Rond 3/7/2016 heb ik een mail gestuurd naar de customer service van Jeffree Star Cosmetics en mijn probleem uitgelegd, waarop ik op 6 juli alleen als antwoord kreeg: Your order is still in transit to you! Met mijn tracking code erbij, terwijl dat niet eens mijn vraag was?
Maar goed, het probleem is dus dat ik sinds 23 juni geen updates meer heb gehad en daarbij ook mijn pakketje nog niet heb ontvangen. De laatste update was: June 23, 2016 , 11:14 am | Departed | Amsterdam, NETHERLANDS en ik keek vandaag weer en er stond ineens: Origin Post is Preparing Shipment // We have received notice that the originating post is preparing to dispatch this mail piece. Ik heb geen idee wat dat inhoud. Ik heb al geprobeerd om weer contact te leggen maar dit keer via Paypal, en nog steeds geen reactie. De kwestie wordt gesloten op 30 juli 2016.
Sorry als het een beetje lastig is uitgelegd, ik snap zelf niet eens wat het nou precies is. Misschien dat jullie mij kunnen helpen? Ik ben hier echt geen held in, en zoals ik al had vermeld heb ik totaal geen ervaring met dit soort dingen.
Dit is de tracking van het pakketje via USPS, mocht dat helpen:
But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.