Ik heb het over de buren die rechts van mij wonen. Ze zijn ontiegelijk luidruchtig en gewoon kut. Ze vinden het nodig om continu met meubels te slepen, 's avonds aan hun huis te klussen en in de zomer - wanneer mijn kamer frisse lucht nodig heeft - me uit te roken met hun achterlijke vuurkorf. Zondag kwam ik terug van mijn vriend en mijn kamer rook gewoon naar vuur, terwijl ik mijn raam dicht had. Het komt dus gewoon via het luchtfilter naar binnen. Ik had het benauwd, kortademig met de neus en andere holtes volledig dichtzittend en dergelijke. Ik heb het bloedheet gehad, want het raam kon niet open doordat ik het geknetter van die stomme vuurkorf nog steeds hoorde. Ook vinden ze het nodig om het gras te maaien op zondag. Dit vindt mijn vader een doorn in het oog, aangezien ze beweren oh zo christelijk te zijn en mijn pa vindt zijn geloof ook best belangrijk.
Soms wou ik echt dat ik het Star Wars Musquito Defense System had om mijn ongewenste buren weg te laseren. Dit was mijn rant, doei.
26 - 02 - '16