ik wil verhalen gaan schrijven over onbekende personen zo real life
maar ik ben dan bang dat het niet gaat gemaakt worden?
xx
-
16 nov 2008 - 2:5316 nov 2008 - 3:38
wat bedoel je er persies mee?
16 nov 2008 - 4:08wat bedoel je er persies mee?
njh dat ik gwn een verhaal over een onbekend persoon wil schrijven
maar dat word hier op quizlet tog niet vaak gelezen?16 nov 2008 - 4:09(...)
njh dat ik gwn een verhaal over een onbekend persoon wil schrijven
maar dat word hier op quizlet tog niet vaak gelezen?
k zou het niet weten k sit er pas op srry da k nie veder kan helpen maar mij lijkt da wel een idee hoor om over een ombekend iemand te doen:)16 nov 2008 - 8:53ik gebruik verhalen met onbekende personen en fanficties eht maakt mij niet zoveel uit als ik het verhaal maar leuk vind. ik moet wel toegeven gewone ficties worden minder gemaakt dan fanfictie maar dat betekend niet dat je er minder lol aan kan hebben,
We can only learn to love by loving.
16 nov 2008 - 10:03Ik vind het juist leuker om verhalen over onbekenden te maken.
Die van TH/JB/CB zijn zooo cliché soms..
Niets is origineel..
Daarom maak ik er alleen over unfamous people.Get ur freak on!
16 nov 2008 - 10:05Als het maar een leuk idee is en goed/realistisch geschreven. Verhalen over artiesten zijn soms heel dom x'D Dus ik zou hem zeker gaan lezen als je het deed over een onbekend iemand.
http://ciinderella-.tumblr.com/
16 nov 2008 - 10:20naja ik schrijf nu over Shane van the L word, maar volgens mij is die toch ook tamelijk bekend, of niet?
Katherine Moennig is haar echte naam maar ik zie ze liever als shane omdat shane vette sex is.We're all going to hell, and I am driving the bus
16 nov 2008 - 10:36ik gebruik verhalen met onbekende personen en fanficties eht maakt mij niet zoveel uit als ik het verhaal maar leuk vind. ik moet wel toegeven gewone ficties worden minder gemaakt dan fanfictie maar dat betekend niet dat je er minder lol aan kan hebben,
Indeed, het gaat ook over of je zelf plezier hebt in het schrijven van een verhaal. En als het een leuk, origineel idee is kom ik misschien wel een kijkje nemen :]No growth of the heart is ever a waste
16 nov 2008 - 11:0616 nov 2008 - 11:07Ik zou 'em wel maken, hij zou misschien wel minder gemaakt worden dan verhalen met th, jb, cb..., maar ik denk datie wel gemaakt zou worden
What you see, is what you get.
16 nov 2008 - 11:10Ik ben bezig met een vehaal zonder TH, JB of een andere band. Hij heeft al 56 delen, maar je hebt gelijk: Ik heb maar 6 of 7 vaste lezers.
Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...
16 nov 2008 - 12:50verhalen over gewone mensen zijn veel leuker maar sommige mensen begrijpen dat niet zo goed dus worden ze minder gemaakt -_-"
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
16 nov 2008 - 12:59Ik ben bezig met een vehaal zonder TH, JB of een andere band. Hij heeft al 56 delen, maar je hebt gelijk: Ik heb maar 6 of 7 vaste lezers.
toch wordt verhalen met bekenden ook lang niet altijd veel gelezen, een TH stry van mij heeft 2 lezers ofzoxD
ontopic: verhalen met onbekenden zijn leuk:D, maar dan moeten ze wel goed geschreven zijn^^ (niet dat ik verhalen lees met egt een baggere schrijfstijl/onderwerp die wél over een bekend iemand gaan)I am an idiot, I move.