• Ja ja, blijkbaar kan het. Of toch volgens Rob van Man vs Pin, of in dit geval: Man vs Din. Ik vind dit Youtubechannel echt geweldig en Corinne en Rob maken altijd zo’n leuke video’s!

    In deze video maakt Rob zijn avondeten in de vaatwasser. Ja, je leest het goed: vaatwasser. Blijkt dat grotendeel zelfs echt goed te eten valt. Hij probeert verschillende dingen: van kip met asperges tot pizza tot appeltaart. En ondertussen maakt hij kaastosti’s met het strijkijzer van Corinne. Echt awesome!



    Stiekem heb ik nu ook goesting om eten klaar te maken in de vaatwasser, maar als ik honger heb wil ik meteen eten. Ik wil dan niet uren wachten op de vaatwasser. =P

    Wat denken jullie van koken met een vaatwasser? (wbw)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aah dit youtube kanaal volg ik ook! Echt super leuk! xD


    Treat people with kindness

    Dit kanaal ken ik nog niet, maar Ik heb dit wel al eens voorbij zien komen bij extreme cheapskates. Ik vraag me dan toch af hoe lekker het is, maar als het prima smaakt en mensen het willen doen mag dat van mij. Zou het zelf alleen niet meteen doen

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 14:05 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oh, Threadbangers. <3

    Maar die had ik ook gezien ja, al had ik er al vaker van gehoord door middel van zogenaamde "lifehacks". Well, ik zou het nooit doen. Niet enkel omdat het me traag lijkt maar met mijn onhandigheid zou ik iets niet goed afsluiten.


    I'm your little ray of pitch black.

    Oh pfoeh. Daar moet je bij mij niet aankomen als net afgestudeerd cateringmedewerker. Noem mij maar ouderwets, maar ik houd het toch liever bij gewoon old school koken op een gasfornuis.


    26 - 02 - '16

    OMFG YES THREADBANGER IS MIJN LEVEN.


    Heaven is a place that we all have