• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:44 ]

    Als je alles tussen (code) (/code) zet kan de andere user het zo kopiëren.
    Zoals dit krijg je dan.

    Code:
    [code][/_code]

    Of een story aanmaken en de ander co maken zodat die de code uit de inleiding kan overnemen.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 17:23 ]

    Zet het even hier in het topic, laat ze je reactie quoten en dan heeft ze de codes normaal gezien ook :') Maar werkt het echt niet als je een * of zo toevoegt bij de code? Dat zou nogal vreemd zijn.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Grimmie schreef:
    Als je alles tussen (code) (/code) zet kan de andere user het zo kopiëren.
    Zoals dit krijg je dan.
    Code:
    [code][/_code]

    Of een story aanmaken en de ander co maken zodat die de code uit de inleiding kan overnemen.


    Thanks

    Dazai schreef:
    Zet het even hier in het topic, laat ze je reactie quoten en dan heeft ze de codes normaal gezien ook :') Maar werkt het echt niet als je een * of zo toevoegt bij de code? Dat zou nogal vreemd zijn.

    Dit klopt. Als je iets "quote" van iemand anders, kan je de codes zo overnemen vanuit het topic.

    Je kan ook een stukje van een code dik gedrukt maken. Dan krijg je dit:
    [code] [/code].


    "Ignite, my love. Ignite."

    Help!!! Het werkt niet!!

    Anders moet je jouw post hier eens posten tussen die code-code? Misschien deed je iets verkeerd? En dan kunnen we je helpen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Code:

    [size=7][font=papyrus]Nadine.[/font][/size]
    [font=papyrus]--------------------------------------------[/font]

    [size=4][font=papyrus]A shot in the dark A past lost in space Where do I start? The past and the chase You hunted me down Like a wolf, a predator I felt like a deer in love lights[/size][/font] [size=4][font=papyrus]You loved me and I froze in time Hungry for that flesh of mine But I can't compete with the she-wolf, who has brought me to my knees What do you see in those yellow eyes? 'Cause I'm falling to pieces[/size][/font]

    Code:

    [size=7][font=papyrus]Nadine.[/font][/size]
    [font=papyrus]--------------------------------------------[/font]
    [columns][size=4][font=papyrus]A shot in the dark A past lost in space Where do I start? The past and the chase You hunted me down Like a wolf, a predator I felt like a deer in love lights[/size][/font] [size=4][font=papyrus]You loved me and I froze in time Hungry for that flesh of mine But I can't compete with the she-wolf, who has brought me to my knees What do you see in those yellow eyes? 'Cause I'm falling to pieces[/font][/size] [nextcol]

    [/columns]

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 19:58 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury


    Nadine.


    A shot in the dark
    A past lost in space
    Where do I start?
    The past and the chase
    You hunted me down
    Like a wolf, a predator
    I felt like a deer in love lights


    You loved me and I froze in time
    Hungry for that flesh of mine
    But I can't compete with the she-wolf, who has brought me to my knees
    What do you see in those yellow eyes?
    'Cause I'm falling to pieces


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat tussen de code-code staat, is het codeverhaal van mijn bovenstaande post. *spammerdespam*

    Is dit wat je wil?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Wat tussen de code-code staat, is het codeverhaal van mijn bovenstaande post. *spammerdespam*

    Is dit wat je wil?


    Ja maar dan moeten die plaatjes ook in een code, zodat ze allen kan knippen en plakken.

    Wolfram schreef:
    (...)

    Ja maar dan moeten die plaatjes ook in een code, zodat ze allen kan knippen en plakken.

    Dan moet ze de reactie van Scandal quoten en die in haar profiel plakken, zonder de quote codes zelf. (:
    De plaatjes willen niet op die manier, geen idee waarom.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 20:53 ]

    Grimmie schreef:
    (...)
    Dan moet ze de reactie van Scandal quoten en die in haar profiel plakken, zonder de quote codes zelf. (:
    De plaatjes willen niet op die manier, geen idee waarom.

    Dit. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Grimmie schreef:
    (...)
    Dan moet ze de reactie van Scandal quoten en die in haar profiel plakken, zonder de quote codes zelf. (:
    De plaatjes willen niet op die manier, geen idee waarom.


    Oh ok ty