Het was dus gisteren begonenen mijn vriendin bleef slapen en we maakten gewoon enorm veel lol ook met de vriendin van mijn zus dus in totaal waren we met vier. We dachten iets leuks te doen dus we gingen ongeveer om 1 uur s middags dan een broodje eten. Daarna wouden we eigenlijk zo een soort video maken over hoe wij vieren pikant eten aten en zo allemaal speciale dingen aten dus wij gingen met onze fiets jaar de winkel en we kopten vanalles. We fietsen terug naar huis allemaal super leuk we kwamen thuis en we maakten die video allemaal heel erg veel lol. We aten ook een hele pikante peper. Maar toen begon iedereen met die paprika peper achtig dingen te gooien en in mijn kleren te gooien en alles en nu is men moeder dus super boos op mij en ok ik was mee aan het doen maar ik heb geprobeerd alles zo goed mogelijk op ge ruimen en dan is het nog niet goed mijn moeder is altijd boos op mij en op niemand anders ook op men zus maar mijn broertje is de hemel voor haar. Altijd mag hij koekjes verassingen feestjes alles en ik krijg altijd boel. Ik snap het wel dat paprika's in je huis niet het beste is maar het waren maar enkele stukjes die nog op de grond lagen en ik heb gezegd dat ik ging stofzuigen dus what te fucking hel scheelt haar dan nog iets. Ik doe alles voor men moeder ik probeer het beste voor haar te doen ik probeer lief te zijn en niet meer arrogant zoals ik vroeger was maar niets is hoed voor haar ik krijg stank voor dank. men stiefvader zegt ook altijd dat ik gehandicapt en zo ben en dat is gewoon echt niet meer leuk ik wil nog liever bij mijn vader gaan wonen!
Sorry voor de vele schrijffouten maar op dit moment ben ik enorm boos en kan ik de wereld en mijn leven niet meer rooskleurig bekijken misschien is het wel vakantie en vertek volgende week op vakantie maar toch. Men moeder is zo enorm aaaaah ik sta op en ik krijg meteen boel ik ga slapen en meestal ben ik dan jaar boven gestuurd opdat ik zogezegd arrogant ben.
Ik weet niet meer wat ik moet doen wat ik kan doen.
Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful