Hallo allemaal.
Daarnet ongeveer om half vijf was mijn vriendin hier en ja ze heeft enorm veel rommel gemaakt en alles en alles vuil gemaakt. Maar nu ik ben mijn to do boekje kwijt en ja het lijkt stom en alles maar dit betekende enorm veel voor mij echt waar ik heb het verzorgd tot en met en nu opeens is het weg. Ik heb echt al overal gezocht het kan ook niet echt ergens anders liggen dan in men kamer en op men bureau toch?
Moment vriendin was trouwens ook soms aan men bureau en denk steeds meer dat zij het misschien gedaan kan hebben maar ik vertrouw haar maar ze heeft wel zo een karakter.
Ik heb hier echt al om moeten Wenen het klinkt raar maar alles echt alles stond hier in het was super belangrijk voor mij ik nam het mee op vakantie en nu is het ineens weg...
En nu gaan er mensen afkomen met zoek nog maar eens goed of vraag het eens aan je mama of wat dan ook ik heb dat allemaal al gedaan ik ehbboverak gezicht ik kan ook niet meer doen als zoeken...
Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful