• Ja, lang verhaal kort: ik heb automatisch opladen van OV-chipkaart, nu was m'n adres niet goed doorgegeven, brieven op het verkeerde adres, saldo plots geblokkeerd en nu ben ik door een aanmalingsbureau gemaild, alleen ik heb gisteren nog met OV-chip gebeld en die zeiden dat alles oké was als ik het naar die en die rekening zou overmaken onder vernoeming van mijn ov-chipkaartnummer. Heb ik dus ook gedaan, maar vandaag krijg ik ineens dat mailtje :W
    Nu moet ik eigenlijk ook nog eens incassokosten gaan betalen, maar daar ben ik het helemáál niet mee eens en dus hebben ze gezegd dat ik bezwaar moet aantekenen.

    Nu mijn vraag: mijn vader had een hele mooie zin daarvoor, maar ik ben hem al kwijt. Ik heb op het moment dit:

    "Geachte meneer of mevrouw,

    Ik teken bezwaar aan tegen de -euro's- incassokosten op datum."
    Hieronder wil ik mijn verklaring neerzetten, maar ik weet dus niet hoe ik dit het mooiste kan formuleren en een mooie overgang kan maken naar de verklaring.

    Iemand hier enige ervaring mee hoe je dit mooier kan formuleren? Alvast bedankt!


    Deep inside, I've never felt alive

    Niemand die me kan helpen? D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik snap niet helemaal wat je mooier wil formuleren? :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Ik snap niet helemaal wat je mooier wil formuleren? :'D

    De overgang naar je introductie (geachte meneer mevrouw), naar het feit dat ik bezwaar wil aantekenen, naar het feit wat m'n verklaring hiervoor is. Is dat een beetje duidelijker?
    Ik mezelf niet voor te stellen, want ik kan gewoon via internet (via m'n dossier met alles der op en der aan) deze "brief" inleveren, maar ik wil hem wel een beetje formeel laten klinken, zodat ik ook daadwerkelijk serieus wordt genomen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Geachte heer/mevrouw,

    Naar aanleiding van (Xwat er nou precies gebeurd is want ik snap er geen hout vanX) wil ik bezwaar aantekenen tegen het feit dat ik nu alsnog, en mijns inziens volkomen onterecht, (XbedragX) moet betalen, door één klein misverstand. Tegen mij is verteld dat dit makkelijk opgelost kon worden, maar in plaats daarvan moet ik nu toch nog incassokosten betalen. Ik vind dit onterecht, en teken daarvoor bezwaar aan.

    Met vriendelijke groeten,
    Sofie (Achternaam die ik niet hier neer zet)

    Dit een beetje?

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 16:42 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Geachte heer/mevrouw,

    Naar aanleiding van (Xwat er nou precies gebeurd is want ik snap er geen hout vanX) wil ik bezwaar aantekenen tegen het feit dat ik nu alsnog, en mijns inziens volkomen onterecht, (XbedragX) moet betalen, door één klein misverstand. Tegen mij is verteld dat dit makkelijk opgelost kon worden, maar in plaats daarvan moet ik nu toch nog incassokosten betalen. Ik vind dit onterecht, en teken daarvoor bezwaar aan.

    Met vriendelijke groeten,
    Sofie (Achternaam die ik niet hier neer zet)

    Dit een beetje?

    Heldheldheldheld. Dankuuu. Ik kon gewoon net even de juiste woorden niet vinden! Hier kan ik zeker wat mee!


    Deep inside, I've never felt alive

    Cynic schreef:
    (...)
    Heldheldheldheld. Dankuuu. Ik kon gewoon net even de juiste woorden niet vinden! Hier kan ik zeker wat mee!


    Hahahah, graag gedaan ^^ Succes!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.