Ik ga binnenkort een nieuwe story beginnen: Princess Royal~The choice of her life.
De samenvatting:
Het is tweehonderd jaar in de toekomst; in Europa heeft een tweedeling plaatsgevonden.
De stukken zijn uiteengevallen, door elkaar geschud en vormen nu samen een heel nieuw werelddeel: Asasia.
Elise is kroonprinses van dit werelddeel. Ze kan niet wachten tot ze koningin is, maar als ze achttien wordt en een huwelijkskandidaat moet gaan uitkiezen, wordt Elise steeds banger dat ze het besturen van het land niet aankan.
Nu heb ik een paar proeflezers nodig die alle niet goed lopende zinnen uit mijn hoofdstukken kunnen halen, alle grammaticale fouten en alle spellingsfouten. Ook zorgen de proeflezers ervoor dat iedere rol realistisch is en dat dingen niet te overdreven zijn.
Ik heb wel een paar eisen:
~ Je hebt genoeg tijd en je kunt binnen drie dagen reageren.
~ Je hebt er geen problemen mee een hoofdstuk vijf keer opnieuw te moeten lezen.
~ Ook niet met een hoofdstuk van 800-1000 woorden.
~ Je kunt op een aardige manier kritiek overbrengen en laat niets erbuiten omdat je het zielig voor me vindt te zeggen wat je denkt.
Als je niet zeker weet of je de verhaallijn leuk lijkt kan ik je wel het eerste hoofdstuk doorsturen.
Je kunt natuurlijk ook altijd stoppen als je dat wilt, maar ik heb liever niet dat iemand na een dag alweer stopt. Dus liever alleen reageren als je zeker weet dat dat niet gaat gebeuren.
Reageer even hieronder als je denkt dat je geschikt bent
Aurea
[ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 14:19 ]