Echt, ik kan wel huilen, het word een lang klaagtopic, ik waarschuw je.
Ik doe International Business op het HBO, en de vorige twee blokken heb ik gespendeerd aan een Business plan met een groepje wat eigenlijk prima werkte. WE hadden dan ook 2 blokken achter elkaar een prima punt voor dat plan. Dit blok, mijn laatste blok dus, werk ik aan een report voor een fictief bedrijf met veel recht en economie erin.
Helaas is het groepje van mijn businessplan uit elkaar gevallen omdat we deze groepen niet zelf mochten kiezen (wat FUCKING kinderachtig is als je het mij vraagt), en nu zit ik samen met een Franse en twee meisjes uit Pakistan.
Vrijdag om vijf uur moet het plan ingeleverd zijn, en gemiddeld moet het zo'n 30-40 pagina's bevatten.
Tot dinsdag hadden we 16 pagina's (huilen) en heb ik mijn ass afgewerkt om het recht gedeelte af te krijgen (wat me bijna is gelukt), samen met het franse meisje. Die twee andere zouden het economie gedeelte doen.
Vandaag kijk ik op het google document (zo'n gedeeld document op internet waar je met meerdere aan kunt werken tegelijk) en plots hebben we 24 pagina's. Ik vroeg me stiekem al af hoe ze 8 pagina's hadden getypt in 2 dagen, maar miracles do happen with lots of coffee sometimes.
Dus, ik was een beetje gerustgesteld, het rechtgedeelte wat ik nog moest toevoegen in het document was zo'n 10 pagina's dus dan zouden we goed zitten.
Vervolgens krijg ik een whatsapp van een van de Pakistani meisjes: Are we supposed to change every word or just copy it Ik dacht dat ze het had over de transfer van het google document naar een word document, zodat we het makkelijker konden printen etc. Oh, I was so wrong.
De 8 pagina's, en waarschijnlijk nog veel meer, die die twee hadden toegevoegd zijn alleen maar knip en plak werk, en datgene wat ze zelf geschreven hebben is het meest verschrikkelijke Engels wat ik ooit gelezen heb
Echt, ik heb geen idee wat ik moet doen, ik wil alleen maar huilen. Ik heb geen idee hoe ik dit report ngo moet redden + het recht gedeelte af krijg + moet leren voor mijn andere examens en herkansingen.
Heeft iemand al eens in zo'n situatie gezeten? Can somebody help me want het liefst ga ik nu gewoon liggen huilen in mijn bed met een fles wijn en Orange is the new Black
tya