Scandal schreef:
(...)
Voelt bijna aan als vals spelen, maar oké: 'bijna'. We zullen een oogje dichtknijpen.
Haha, Pim is op zich makkelijk hoor. Je maakt wat foto's en als je merkt hij zich gaat vervelen, pak je iets wat de aandacht trekt. Dat kunnen snoepjes zijn, een speeltje, of iets wat glimt oid. Daarna gewoon knuffelen en ook eens de camera erbij pakken als hij er niet helemaal voor gaat zitten, dan kan hij ook wennen c;
Haha, Pim is op zich makkelijk hoor. Je maakt wat foto's en als je merkt hij zich gaat vervelen, pak je iets wat de aandacht trekt. Dat kunnen snoepjes zijn, een speeltje, of iets wat glimt oid. Daarna gewoon knuffelen en ook eens de camera erbij pakken als hij er niet helemaal voor gaat zitten, dan kan hij ook wennen c;
Ik mag al van geluk spreken als ik onze kat eenmaal per dag zie. Dat is meestal wanneer ik de deur open of dicht moet doen zodat ze aan haar korreltjes kan en daarna terug de weide buitenwereld kan verkennen.
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury
Als ik dat probeerde bij mijn kat sprong ze zo boven op me ._.
Ik ga van 6 tot 12 juli naar Berlijn voor het Berlin River Camp en 22 juli vertrek ik voor 6 weken naar Frankrijk om de animatie te verzorgen op een camping.
Dus ik heb wel zin in de zomer!
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one