Jaaa, ik ben mijn kop een beetje zat. Oke, dat klinkt erg hard, maar geloof me, dat mag ook wel. Ik draag helemaal geen make-up omdat ik veel te lui en te goedkoop ben en ik heb lange haren, zonder pony/frou, in hetzelfde model dat ik altijd al gehad heb.
Echter, sinds dat ik wel een beetje make-up wou aandoen bij mijn mondeling en dat ene bruine oogpotlood en die roze oogschaduw HARD faalde toen ik het probeerde, dacht ik toch maar eens dingen te gaan kopen die bij mij passen en hulp te vragen. Dus: help?
Ik zal mezelf even proberen te omschrijven, omdat ik geen zin heb om mijn ugly ass kop hier op het forum te gooien. Ik bedoel, als je wilt kan ik je een foto geven, maar daar zie je mijn gezicht toch niet goed genoeg op. Tussen mijn foto's staat er nog ene, als je het per se wilt zien, of bij Q's faves. Oke, beschrijving: Ik ben klein, ik ben minimalistisch, ik heb sproetjes (heel veel) en mijn haren zijn bruin tot donker bruin. Ik heb deze bril die ik van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat draag. blind af, lol
Ik heb in mijn haren een scheiding aan de linkerkant vanuit mij gezien. (Rechts dan als je ervoor staat, denk ik) Echter, ik ben bang dat als ik het korter knip, dat ik dan spijt ga krijgen of zo. En een pony heb ik al een paar keer gehad, maar vind ik momenteel niet zo tof. En kleuren wil ik ook niet zo graag.
Dus, please, kan iemand mij tips geven?
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt