• Gister moest ik naar de dokter en daarna ben ik nog wat boodschappen gaan doen in het dorpscentrum. Echter, toen ik terug naar huis fietste (dat is zo'n tien minuutjes vanaf het centrum naar het gat waar ik woon), was het super hard aan het regenen. Ik had een regenjas aan, maar mijn broek was helemaal doorweekt.
    Nu, dat was tegen een uur of tien. Ik heb mijn broek daarna uitgedaan, een lekkere joging aan gedaan en de broek uitgehangen op de badkamer. Toen ik net mijn broek weer aandeed, was hij nog vochtig. Dus, mijn broek had meer dan 24u nodig om te drogen. En dat vond ik opvallend veel.
    Dus, hebben jullie nog last gehad van de regen gister?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nee, want ik ben op examenreis en het is hier 26 graden. Ik heb medelijden met jullie in Nederland/België!!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Nee, want ik ben op examenreis en het is hier 26 graden. Ik heb medelijden met jullie in Nederland/België!!


    Oh leuk! Waar ben je naar toe?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Oh leuk! Waar ben je naar toe?

    Mallorca. Superchill, al is het hier wel een uitgaansparadijs en ik heb het niet zo op uitgaan. Maar zo in de zon is het hartstikke leuk.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Mallorca. Superchill, al is het hier wel een uitgaansparadijs en ik heb het niet zo op uitgaan. Maar zo in de zon is het hartstikke leuk.


    Oooh, super cool! Amuseer je nog. (:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 11:55 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Oooh, super cool! Amuseer je nog. (:

    Dat komt wel goed!! (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Nee, want ik ben op examenreis en het is hier 26 graden. Ik heb medelijden met jullie in Nederland/België!!


    Het is hier nu 21 graden, zoveel kouder is het niet.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Gisteren: Onweer
    Vandaag: Heerlijk zonnig!

    Conclusie: Ik snap het niet meer


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik had gister autorijlessen in de stortregen, op de snelweg D:.
    Ik had al heel lang niet meer gereden op de snelweg.


    Seasons will change, but I shall remain

    Standal schreef:
    (...)

    Het is hier nu 21 graden, zoveel kouder is het niet.

    Oh gelukkig maar.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Spijkerbroeken doen er wel twee dagen over om te drogen als ze echt goed nat zijn geworden. Het is zo ruwe/dikke stof dat dat wel even duurt (':
    (Daar kwam ik zelf afgelopen week ook voor het eerst achter, nadat ik een was had gedraaid vol spijkerbroeken.)

    Maar goed. Ik heb weinig regen gezien eerlijk gezegd de laatste dagen. En het is niet perse zo dat ik me opsluit in mijn kamer ofzo, het lijkt hier allemaal wel erg mee te vallen. Ik vind het daarbij trouwens wel echt heel erg benauwd weer. Van dat plakkerige weer..


    It's never gonna happen, Guys.

    Spijkerbroeken doen er inderdaad lang over om te drogen. Ik had ook ooit een kletsnatte spijkerbroek en die moest ook meer dan een dag drogen. Ik had in het weekend last van de regen. We moesten spullen ophalen bij mijn tante, omdat die aan het verhuizen is en het was heel erg hard aan het regenen. Dus telkens weer buiten lopen in die regen, zonder paraplu en met spullen in je handen, ik was helemaal doorweekt toen we naar huis gingen.


    16 - 09 - '17

    De weersvoorspelling voor vrijdag is 60% kans op regen en 20graden.
    Ik heb de bruiloft van mijn zus en mijn outfit bestaat uit een jurkje, waar geen jasje op kan, en suede schoenen.
    Ik ga zo de pineut zijn als het gaat regenen, ook omdat mijn haar dan ontzettend gaat pluizen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    DrFluke schreef:
    De weersvoorspelling voor vrijdag is 60% kans op regen en 20graden.
    Ik heb de bruiloft van mijn zus en mijn outfit bestaat uit een jurkje, waar geen jasje op kan, en suede schoenen.
    Ik ga zo de pineut zijn als het gaat regenen, ook omdat mijn haar dan ontzettend gaat pluizen.


    Aahw, dat sucks! Ik hoop voor je dat het niet gaat regenen. Volgens de buienradar is er weinig regen hoger dan Limburg. (Enkel Limburg en België genieten ervan. ^^ )

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 12:08 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Even aan iedereen die zijn spijkerbroek langer dan een dag moet laten drogen: knijpen jullie 'm wel uit? Want het is eigenlijk niet de bedoeling dat kleren langer dan een dag nat blijven, dan gaan ze namelijk sneller van rotten (of zoiets).


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh nee, dat had ik niet gedaan. Maar het zou inderdaad wel kunnen dat ze dan gaan rotten, dat heb ik al eens van mijn moeder gehoord.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt