• Ik heb van eind juni tot eind juli vrij, en daarin heb ik geen idee wat ik wil gaan doen. Ik kan wel bij mijn oude baan gaan werken (horeca, maar dan op een boot). Maar in alle eerlijkheid ben ik daar een beetje op uitgekeken. Alle andere vakantiejobs die ik ben tegengekomen moet je ofwel eerst een opleiding van een of ander soort hebben afgerond (zorg, secretarieel, etc) of je moet een interne opleiding doen. Ik word er gek van, want ik mag uiteraard niet thuis blijven zitten.
    Anders kan ik nog vrijwillgerswerk gaan doen ofzo. Hebben jullie misschien ideeën?

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ik zou als ik jou was toch op zoek naar een ander baantje. StudentJob heeft echt heel veel verschillende aanbieders, daar kun je zo solliciteren. Ik weet niet of het bij je past, maar via toprecreatie.nl kun je je bijvoorbeeld aanmelden voor animatiewerk op een camping. Ik zou dat ook dolgraag willen doen, maar heb tijdens de trainingsdagen nog tentamens.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain