• Hoihoi,
    over een paar weken heb ik mijn Natuurkunde examen, maar er zijn een paar opgaven die ik niet snap/waar ik niet uitkom. In andere woorden, Natuurkunde is echt een ramp. Zijn er hier misschien mensen die goed zijn in Natuurkunde en zin hebben om een paar van mijn vragen te beantwoorden?

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Over welke onderwerpen specifiek?

Ex astris, sciencia

Mulford schreef:
    Over welke onderwerpen specifiek?

Nu ben ik bezig met golven en trillingen, maar eigenlijk heb ik meestal wel vragen over alle onderwerpen :'D Het is echt hopeloos hahaha. Maar het zijn vooral opdrachten waarvan in de uitwerkingen soms niet helemaal snap.

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Ik ben geen natuurkundig genie, maar soms gebeurde er wel eens een wonder en snapte ik er iets van :'). Het is wel alweer twee jaar geleden bij mij, dus ik heb geen idee tot hoeverre ik je kan helpen.

Hierbij dus ook een 'bump', zodat je hopelijk je genie vind c:

soul made of stardust and chaos.

itsmagicc schreef:
    Ik ben geen natuurkundig genie, maar soms gebeurde er wel eens een wonder en snapte ik er iets van :'). Het is wel alweer twee jaar geleden bij mij, dus ik heb geen idee tot hoeverre ik je kan helpen.

Hierbij dus ook een 'bump', zodat je hopelijk je genie vind c:

Haha, dankje! Ik zou ook mijn lerares kunnen mailen maar om iedere dag nou allemaal mailtjes te gaan sturen vind ik ook zo wat :'D

Eledhel schreef:
    (...)
    Haha, dankje! Ik zou ook mijn lerares kunnen mailen maar om iedere dag nou allemaal mailtjes te gaan sturen vind ik ook zo wat :'D

Naja, zij wordt er wel voor betaald c: misschien je vraagjes een beetje opsparen zeg maar? n.n

soul made of stardust and chaos.

Hoi. Hooi..

Ik heb over een paar weken ook mijn natuurkunde examen, misschien kan ik je wel even helpen. Stuur gerust een vraag ;)

Treat people with kindness

Misschien als je foto's neer zet van de vragen, dan zijn er misschien wel dingen waar iemand mee kan helpen?

"One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

Ik doe een technische studie, dus ik weet wel wat over natuurkunde. Als je wilt mag je wel wat vragen c:.

Seasons will change, but I shall remain

Ik heb binnenkort ook mijn eindexamen natuurkunde, dus miss kan ik je ook wel met een paar vragen helpen ;')

"We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

Thanks allemaal! Ik heb al een aantal vragen naar mijn lerares gestuurd, maar als ik er nog meer heb stuur ik een pb'tje (: