• En waarschijnlijk interesseert het niemand ook maar een bal, maar dat maakt me lekker niet uit. :Y)

    Zoals in een vorig topic vermeld, ben ik weer begonnen met accordeonles- en orkest. c:
    Het ging echt helemaal goed, en men van het orkest was zelfs blij om me weer te zien! Iets wat ik best gek vond, aangezien ik er met een naar gevoel over de mensen weg ging. Ze schenen namelijk over me te roddelen doordat ik last heb van tics. Iets wat ik niet prettig vond, maar men vond het kennelijk dus toch wel weer leuk om me te zien.

    Ik heb de moeilijkste partij in het orkest gekregen en ook met les is het er niet makkelijker op geworden. Dit nummer had ik bijvoorbeeld op voor les. Zes pagina's lang, zeven als je het allemaal uitschrijft. En het is me freaking gelukt om het stuk in één week uit mijn hoofd te kunnen spelen!

    In het orkest is de vrouw die net als ik de 3A partij (zo heet ie) heeft echt dolblij dat ik haar kom helpen in die partij. We kunnen het namelijk goed vinden en zelfs de mensen uit het orkest hebben haar nog nooit zoveel horen praten als dat ze met mij doet. Echt ongelooflijk gezellig is het! Ook de dirigent stuurt ons soms scheve blikken, omdat ie niet snapt dat twee mensen die normaal heel stil zijn, zo luidruchtig kunnen zijn voor hun doen. :'D

    Gisteren (maandag) ging ik weer naar Apeldoorn voor accordeonles-/orkest. En bij les heb ik gewoon een freaking concertje gegeven (Mn pa heeft een begeleiding gemaakt voor bij het nummer dat ik voor les opgekregen had en doordat ik een digitale accordeon heb kan ik dat makkelijk via een usbstickie afspelen) en mijn docent was reuze trots op me. Zelf ben ik toch ook wel erg trots dat het me in een week gelukt is. :3 Nu nog eventjes een paar kleine puntjes verbeteren en dan gaan we binnenkort mijn versie van het nummer opnemen. c:

    En bij orkest was het ook weer heel leuk! Ik had mijn partij wel doorgenomen thuis, maar zo gemakkelijk als dat ik ben lees ik vaak de woorden die erbij staan niet. (Crescendo -> Harder worden. Decrescendo -> Zachter worden etc. etc. etc.) dus op het moment zelve kom ik er altijd pas achter en zodoende kwam ik er inene achter dat die vrouw en ik een solo hadden voor een freaking lange pagina lang! MET TRIPLE SHAKES! Dat is een shake die ik zelfs nog nooit op les heb gehad. Ik weet alleen theoretisch hoe ie moet, dus ik moest me maar zien te redden.
    Maar dat was wel even enorm gaaf om eindelijk een solo te hebben hoor. En het ging nog reuze goed ook! De dirigent stak z'n duim naar me op en mijn buuf was ook laaiend enthousiast.

    Kortom, tl;dr; Ik heb het echt enorm naar mijn zin nu ik weer terug ben voor accordeonles en orkest. c:
    Oh, en mijn docent gaat me ook leren lesgeven zodat ik in de toekomst mijn eigen praktijk kan hebben. ^^

    Wat heeft jullie de laatste tijd zo blij gemaakt?



    Ohja, dit zijn een paar nummers die ik nu opgekregen heb voor les. Zo makkelijk als ze klinken, zo moeilijk zijn ze! Dus ik kijk er tegenop, maar aan de andere kant heb ik er ook wel weer reuze zin in! c:






    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ah, wat leuk! Wat fijn dat er gewoon een plekje is voor je en dat je het weer leuk vind ^^


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ben heel blij voor je. ^^

    Dankjullie! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh wat geweldig! Echt, superdepuper! en wat leuk dat jullie het samen dan gezellig hebben, ik kan me voorstellen dat dat het nog twintig keer leuker maakt! Gefeliciteerd met je solo, en wat ge-wel-dig dat hij zo goed is gelukt!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Junns schreef:
    Ah, wat leuk! Wat fijn dat er gewoon een plekje is voor je en dat je het weer leuk vind ^^


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    ProngsPotter schreef:
    Oh wat geweldig! Echt, superdepuper! en wat leuk dat jullie het samen dan gezellig hebben, ik kan me voorstellen dat dat het nog twintig keer leuker maakt! Gefeliciteerd met je solo, en wat ge-wel-dig dat hij zo goed is gelukt!!


    Haha, jaaaa. In al die jaren bij het orkest heb ik partijen gehad waarnaast ik naast mensen zat waar ik eigenlijk niet zo'n klik mee had. En nu na 8 jaar zit ik eindelijk op een geweldige plek. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yeah! Klinkt super goed (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Heel fijn voor je Yolanda!! Als je later je eigen concerten gaat geven, ben ik erbij! (;

    Krysten schreef:
    Heel fijn voor je Yolanda!! Als je later je eigen concerten gaat geven, ben ik erbij! (;


    Hou ik je aan. :Y)

    Ik ben overigens natuurlijk wel gewoon op straat spelend te bewonderen eh. Dus mocht je ooit in Duitsland komen op een ochtend dat ik speel of toevallig in Emmen, vergeet me dan niet te groeten. (fish)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik had het al gezegd, maar ik ben nog steeds blij dat je je draai gevonden hebt! Geniet maar lekker van het spelen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik had het al gezegd, maar ik ben nog steeds blij dat je je draai gevonden hebt! Geniet maar lekker van het spelen.


    Dankjewel! Dat komt wel goed. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •