• ^^^(nerd)


    You'd took my breath but I'll survive.

    een kort sportbroekje en een hempje er op

    Ehm.. Ligt er aan wat voor weer het is. Als het lekker warm is, trek ik een rokje of een korte broek aan. Als het wat kouder is een driekwartbroek. Met een leuke topje en een dun vestje dat ik om mijn middel kan knopen ^^ Of als het snikheet is alleen m'n bikinitopje met een rokje xD

    ik doe als ik er heen ga een oude broek aan want ik ga vrijdag al en dan doe ik me th trui aan voor als het koud word snachts
    maar die broek gooi ik tog weg xD en me th vest die knoop ik wel om ofso xd

    ik wil een kobal blauwe broek, en een geel t-shirtje ergens kopen


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ga je kleren kopen voor een concert xD
    das zonde doe gewoon aan wat je hebt

    Ga je kleren kopen voor een concert xD
    das zonde doe gewoon aan wat je hebt
    k koop altijd kleren voor een concert.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Oke ik doe meestal oude kleren aan of die niet zo heel duur waren wat ik nu met het concert aan doe was ik 10 euro voor kwijt xD maar ik heb het gekocht voor de zomervakantie

    10E! dat is ook niet veel, vorige keer kosten de shirtjes die ik aan had 10 E en de broek 40EXD


    You'd took my breath but I'll survive.

    xD
    ik was bij de H&M geweest en die sportbroekjes zijn heel goedkoop en die hempjes ook xD

    ja ik had een zwarte en daarover een roze topje p.s. 4,90XD


    You'd took my breath but I'll survive.

    idd xD

    ik heb een vraagje: weten jullie nog iets hoe ik kaartjes kan winnen voor 14 juni?


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    ik heb een vraagje: weten jullie nog iets hoe ik kaartjes kan winnen voor 14 juni?
    yes buy de hitkrant
    en als je er geld aan wil uitgeven moet je kijken op marktplaats.nl


    You'd took my breath but I'll survive.

    ja ik ga meedoen met de hitkrant! weet jij hoeveel kaartjes je dan p.p. kan winnen?
    maar ik wil met nog iets mee doen, want eigenlijk ga ik niet, en mag ik misgien ook niet, maar als ik kaartjes win wel natuurlijk


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    ja ik ga meedoen met de hitkrant! weet jij hoeveel kaartjes je dan p.p. kan winnen?
    maar ik wil met nog iets mee doen, want eigenlijk ga ik niet, en mag ik misgien ook niet, maar als ik kaartjes win wel natuurlijk
    oh dat weet ik dan weer niet, ik kon voor de eerste keer op donderdag geen tijdschriften halen o.0' kijk ff op hitkrant.nl en hou tmf in de gaten vooral volgende week geven ze kaarten weg


    You'd took my breath but I'll survive.