• Hoi allemaal,

    Zoals jullie waarschijnlijk wel weten, ben ik al een tijdje aan het werk als redacteur.
    Ik ben de afgelopen weken met een manuscript aan de gang gegaan en de eerste redactieronde zit er nu op.
    Nu ben ik op zoek naar twee mensen die het verhaal zouden willen proeflezen. De doelgroep is 14-20, en waar kan ik nu meer fanatieke lezers in die leeftijd vinden dan hier. :Y)
    Het gaat om een manuscript van circa 50K en het past binnen de genres 'drama' en 'romantiek'.

    We zijn met name op zoek naar feedback over de verhaallijn; hoe de personages zijn uitgediept, hoe de spanningsboog is, of er dingen ongeloofwaardig zijn etc.
    Er zit nog veel ruimte voor verbetering in het manuscript, maar een schrijver is altijd makkelijker te overtuigen aan de hand van meer meningen. ^^

    Stuur me even een PB'tje als je het leuk vindt om te doen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hangt er een vroege einddatum aan? Het lijkt me wel leuk maar ik weet dat ik met dat soort dingen best lang bezig ben.


    The truth is out there.

    Hag schreef:
    Hangt er een vroege einddatum aan? Het lijkt me wel leuk maar ik weet dat ik met dat soort dingen best lang bezig ben.


    Hier ben ik het helemaal mee eens. Zit er haast achter?


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Hag schreef:
    Hangt er een vroege einddatum aan? Het lijkt me wel leuk maar ik weet dat ik met dat soort dingen best lang bezig ben.

    Binnen een week of drie zou het prettigst zijn. :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Piranha schreef:
    (...)
    Binnen een week of drie zou het prettigst zijn. :)


    Ik ben wel zo iemand die het de aandacht wil geven dat het nodig heeft. En ik wil het niet afraffelen omdat ik te weinig tijd heb. Kijk maar even of je nog mensen kan vinden die het minder druk hebben, zo niet wil ik er wel even aan zitten al kan ik niet beloven dat het niet een paar daagjes langer duurt. (:


    The truth is out there.

    Ik stuur je even een PB ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Top! Ik heb het ms naar je toegestuurd! Is er nog iemand die wil? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    IK IK IK.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Piranha schreef:
    Top! Ik heb het ms naar je toegestuurd! Is er nog iemand die wil? (:

    Yess thanks!
    Ik ben al begonnen met de voorbereidingen en aantekeningen, ik heb het ongeveer in 1 à 2 weken af ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Sconelario schreef:
    (...)
    Yess thanks!
    Ik ben al begonnen met de voorbereidingen en aantekeningen, ik heb het ongeveer in 1 à 2 weken af ^^

    Super! ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Piranha schreef:
    (...)
    Super! ^^

    Is het trouwens de bedoeling dat de character, een nogal voor mijn gevoel standaard meisje, in het begin een beetje simpel is?
    Voor de rest vind ik het verhaal al best sterk, gelukkig maar dat het me een beetje ligt!^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik wil wel meedoen.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Is er een mogelijkheid eerste een kleine samenvatting te krijgen? Ik wil op zich wel (ben 18 btw) maar weet niet of het verhaal me zou liggen ^^


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Is er een mogelijkheid eerste een kleine samenvatting te krijgen? Ik wil op zich wel (ben 18 btw) maar weet niet of het verhaal me zou liggen ^^

    Inmiddels hebben al twee proeflezers het manuscript ontvangen, maar bedankt voor je (mogelijke) interesse. (:


    Every villain is a hero in his own mind.