Aloha,
Ja, ik kan wel mailtjes gaan beantwoorden en teveel tijd daaraan uit gaan geven of even in één keer een goede uitleg geven over mijn afwezigheid en een deel van de reden daarvan. Op dit moment heb ik het even zowel heel zwaar als heel druk. Ik ben een begin aan het maken van een negatieve verhuizing en alle zooi die daarbij komt kijken, wat op zich al vreselijk veel tijd kost. Ten tweede ligt mijn vader in het ziekenhuis. De mensen die me wat beter kennen weten dat de band met mijn ouders niet al te tof is, maar dit was dus een goede klap voor me. Het gaat dus alles behalve goed met hem, en lijkt achteruit te gaan. Ach, en ik denk dat jullie zelf ook wel weten dat als er één probleem is dat je al gauw overladen wordt met diepe shit waardoor het allemaal nog zwaarder wordt. Ik heb deze dagen totaal geen rust en wil mijn excuses aanbieden tegenover iedereen die ik eigenlijk genegeerd heb bij gebrek aan energie. Ik zal proberen zo nu dan nog op Q te komen, omdat het toch iets van afleiding kan bieden, maar ik durf dus zeker niets te beloven. Sowieso gaat er een pauze op (o)rpg's, want schrijven werkt totaal niet met dit warhoofd.
De meeste personen die ik spreek hebben mijn nummer wel, want zowel facebook of quizlet zal ik amper op reageren waarschijnlijk. Maar mocht je me willen bereiken is dat het verstandigste via whatsapp. Voor degene die mijn nummer niet hebben en wel in contact willen blijven, pb me gewoon even.
Groetjes,
Cherona.
I'm your little ray of pitch black.