Oké, ik moet even mijn hart luchten, want ik raak er zelf even niet meer aan uit. Het is ook niet iets wat jullie voor me kunnen oplossen, maar in elk geval bedankt aan iedereen die dit even wil lezen. c:
Om direct met de deur in huis te vallen, ik heb nogal wat vrienden van het andere geslacht. Mij maakt dat ook allemaal niet uit, want vrienden zijn vrienden. Nu is het zo dat, hoewel het héél goede vrienden zijn, ik nooit iets meer met die gasten zou willen, want dan pleeg ik spontaan zelfmoord. :'D Maar goed, er is dus één iemand van wie ik niet weet hoe ik me erover voel. Sinds dit jaar zijn we namelijk echt goed bevriend geraakt, maar het is niets meer dan dat. Ik heb soms het gevoel gehad dat hij pogingen deed om "closer" te worden (wat z'n exacte bedoelingen waren, weet ik ook niet), maar die heb ik altijd wat proberen tegengaan. Nu, echter, weet ik niet meer wat ik voel.
Langs de ene kant vind ik hem heel leuk, langs de andere kant is hij gewoon een vriend. Maar dan is het weet zo dat ik hem mis, terwijl ik dat met vrienden meestal niet echt heb, terwijl ik langs de andere kant ook gewoon het gevoel heb dat hij gewoon een vriend is.
Ik weet 't echt niet meer, want langs de ene kant heb ik het gevoel dat ik het verpest heb met dat tegengaan van zijn pogingen (en ik weet niet eens of dat echt pogingen waren of dat ik dat verkeerd geïnterpreteerd heb). Dus tja, ik weet het niet meer. Ik weet niet hoe ik me voel. :'D
Bedankt voor het luisteren naar mijn ongestructureerd verhaal, het moest er even af. :'D
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried