• Er is weer een gezinsdrama bij ons

    Mijn Papa belt om te vrage of ik hem een bericht wil sture waar instaat, 'ik was zaterdag bij jou!' maar da was helemaal ni!! ,, want mijn Papa zen vriendin heeft tel. gehad van een wijf die gezegd had dat hij zen vriendin bedroog! ma hij zei dat wij de zaterdag heel de dag daar ware! (wat dus niet is!)

    Het probleem is er is al een heel complot aan de gang, en ik wil me der niet in betrekke :O
    ik wil helemaal dat bericht niet sturen en nu komt er nog bij da ik morge naar hem MOET!

    Kan mijn leven nog erger?


    Your Butt is Mine!

    seg het tegen je pa ,, En alsdat niet helpt,,sla hem op de bek ^^


    Crack a bottle

    seg het tegen je pa ,, En alsdat niet helpt,,sla hem op de bek ^^

    Dieje is verschrikkellijk! en ik zit hier dood te gaan, ben alleen thuis en de deur is niet vast!
    Stelt uu voor dat hij naar hier komt!


    Your Butt is Mine!

    Verplaatsing naar Relatie + Aanpassing titel (Alleen hoofdletters is niet toegestaan). ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik ga hier heel heel eventjes mijn absoluut 100 % ingehouden en zeer beschaafde menselijke mening over uiten:
    Dat je vader zo ontzettend fxcking laf is om z'n eigen dochter in z'n eigen fxcking messed up life te betrekken! Dat je vader z'n vriendin bedriegt is 1 ding, maar dat hij zijn dochter daarin betrekt om zichzelf van alle schuld vrij te pleiten is gewoon een onvoorstelbare [...] klotestreek!
    Wat ik zou zeggen: Mensen doen domme dingen in hun leven, iedereen. De kunst is om je fout te erkennen, schuld te bekennen en te leren van je fouten. Als dit is gebeurt moet je zelf voor je fouten opdraaien en niet mij als je menselijk schild gebruiken. Je bent volwassen genoeg om zoiets voor jezelf te kunnen beredeneren.
    En natuurlijk, dat is moeilijk, zeker wanneer een familielid je om zoiets vraagt. Maar toch lijkt me dit de beste oplossing. Je vader moet zelf de verantwoording nemen voor zijn daden en JIJ NIET.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga hier heel heel eventjes mijn absoluut 100 % ingehouden en zeer beschaafde menselijke mening over uiten:
    Dat je vader zo ontzettend fxcking laf is om z'n eigen dochter in z'n eigen fxcking messed up life te betrekken! Dat je vader z'n vriendin bedriegt is 1 ding, maar dat hij zijn dochter daarin betrekt om zichzelf van alle schuld vrij te pleiten is gewoon een onvoorstelbare [...] klotestreek!
    Wat ik zou zeggen: Mensen doen domme dingen in hun leven, iedereen. De kunst is om je fout te erkennen, schuld te bekennen en te leren van je fouten. Als dit is gebeurt moet je zelf voor je fouten opdraaien en niet mij als je menselijk schild gebruiken. Je bent volwassen genoeg om zoiets voor jezelf te kunnen beredeneren.
    En natuurlijk, dat is moeilijk, zeker wanneer een familielid je om zoiets vraagt. Maar toch lijkt me dit de beste oplossing. Je vader moet zelf de verantwoording nemen voor zijn daden en JIJ NIET.


    Gelukkig ben ik nu al wa gekalmeerd^^
    en ik ga hem juist GEEN bericht sture!
    Bedankt voor je raad! ik hoop dat ik tege morge nog leef want dan moek er namelijk ernaar toe gaan!
    THANKS!


    Your Butt is Mine!

    Zeg tegen je pa dat je helemaal nite wil liegen en dus ook dat berichtje niet wil versturen en dat je niet wil dat hy er jou in betrekt x


    A. ikmisje.