• Vaak kijk ik terug naar foto's van enkele jaren geleden en dan zie ik (gelukkig) toch hoe mijn gezicht is veranderd en hoe ik over het algemeen veranderd ben. Ik vind het uitermate leuk om naar te kijken, maar nu vroeg ik me af of jullie ook zo'n foto's hebben dat jullie denken: wow, daar had ik zó'n babyface! Ik heb er hier onder de spoiler twee gezet (één toen, één nu) en ik vroeg me dus af of jullie ook nog zo'n foto's hadden en die hier willen posten, want dat vind ik altijd leuk, haha. (:

    Augustus 2013



    Maart 2016


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Je hebt een mooi gezicht,,, op beide foto's ;)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ja dat heb ik meestal ook. Ik was mijn kamer aan het opruimen en kwam een foto tegen van ik als kleuter. Ik had het even vergelijkt met een foto nu en wajoooh ik was mega hard verandert!!
    Maar ik ben nog altijd hetzelfde!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik zie echt een verschil


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Wauw ongelofelijk ;o ik probeer altijd onder woorden te brengen wat mensen ouder maakt en das soms zo lastig. Bij jou... de wenkbrauwen, de vorm van je gezicht is minder rond, de huid? En ook een mooie haarkleur ;o
    Het bizarre is dat ik heel weinig ben veranderd qua gezicht. Op een foto van toen ik 10 was en nu zit heel weinig verandering. Toen werd ik ouder geschat en nu jonger, tussen 18 en 20.


    No growth of the heart is ever a waste